Greenlight Concept si Fast Consult Grup gestionează publicitatea de pe faţadele Teatrului Naţional

Companiile Greenlight Concept şi Fast Consult Grup vor administra spaţiul de publicitate outdoor de pe faţadele Teatrului Naţional "I..L. Caragiale" din Bucureşti, intrat în renovare pentru următorii doi ani, informează un comunicat.

Urmărește
53 afișări

SC Greenlight Concept şi SC Fast Consult Grup au câştigat licitaţia organizată de Teatrul Naţional "I. L.Caragiale", în data de 30 mai, pentru spaţiul de publicitate outdoor de pe schela amplasată pe faţadele instituţiei.

Timp de doi ani, Teatrul Naţional va suporta lucrări de reamenajare şi renovare, interval în care schela care îmbracă faţadele este disponibilă pentru brandurile interesate de promovare outdoor.

Clădirea este în punctul 0 al Capitalei, având un trafic mediu lunar de trei milione autovehicule şi 600.000 de pietoni.

Perioada de execuţie a lucrărilor de reabilitare este de 28 de luni. În prezent, pe şantierul de la faţada teatrului lucrează peste 100 de muncitori şi, pe parcurs, în funcţie de evoluţia lucrărilor, numărul acestora va creşte. În timpul lucrărilor, cel puţin o sală de joc va fi disponibilă.

Lucrările de reabilitare a Teatrului Naţional Bucureşti, un proiect iniţiat în 2007, au început în luna martie. Lucrările se vor desfăşura în trei etape, iar teatrul va avea la final cinci săli şi o scenă în aer liber, pe acoperişul clădirii, pentru reprezentaţii în timpul verii.

TNB este inclus în programul "Reabilitarea monumentelor istorice din România", ce presupune restaurarea sediilor unor importante instituţii de cultură din ţară cu fonduri dintr-un împrumut de circa 250 de milioane de euro contractat de Guvern de la Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei (BDCE) şi de la bugetul de stat.

În luna mai a anului trecut, consorţiul format din Aedificia Carpaţi şi Romest Electronic a câştigat licitaţia pentru reabilitarea Teatrului Naţional, valoarea contractului fiind de 48 de milioane de euro, fără TVA. La licitaţie s-au înscris 10 firme, existând ulterior contestaţii, care au dus la amânarea semnării contractului.

Proiectul de reconstrucţie a clădirii TNB vizează, potrivit proiectului Ministerului Culturii prezentat în martie 2008, modelarea clădirii în direcţia uneia de larg interes cultural, un edificiu "mai prietenos şi cu mai mult farmec", care să fie deschis de dimineaţă până seara târziu şi să găzduiască diferite manifestări artistice.

Potrivit proiectului, Sala Mare a TNB va avea aproximativ 850 de locuri, faţă de 1.100 cât are în prezent, o acustică şi o vizibilitate mai bune. Sala Studio se va reîntoarce în folosinţa TNB, iar mecanismele care transformă sala într-una multifuncţională vor fi reactivate. Va dispărea Sala Amfiteatru, dar vor apărea două săli de câte 350 de locuri în clădirea centrală şi una de aproximativ 250 de locuri în subsolurile scenei de la Sala Mare. În plus, vor exista platforme din foaierele extinse de la un capăt la celălalt al clădirii. Pe acoperişul clădirii TNB va exista un amfiteatru în aer liber. Totodată, majoritatea instalaţiilor clădirii vor fi refăcute, inclusiv cea de climatizare. De asemenea, parcarea dintre Teatrul Naţional şi Intercontinental va fi transformată în parc, spectatorii putând beneficia de parcarea subterană a teatrului. Teatrul va avea multe spaţii ocupate de cafenele sau librării, astfel încât incinta să fie folosită şi ocupată 13 ore pe zi şi nu doar în timpul spectacolelor.

De asemenea, Caramitru a spus că la finalul lucrărilor ar putea organiza tururi ale teatrului pentru grupuri de turişti. În cadrul acestor tururi, curioşii vor putea vedea cabinele, spaţiile în care sunt realizate decorurile şi chiar un spectacol în care pot vedea posibilităţile de folosire a Scenei Mari.

Proiectarea clădirii TNB din Piaţa Universităţii a început în 1963, însă Teatrul Naţional a început să funcţioneze în acest sediu zece ani mai târziu, fiind inaugurate pe rând trei săli: Sala Mare, Sala Studio şi Sala Atelier.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici