Grupul editorial Condé Nast încredinţează site-ului Amazon gestiunea abonamentelor sale

Publicat: 21 08. 2013, 10:29
Actualizat: 31 03. 2020, 11:18

Acordul, denumit „All Access”, va permite subscrierea la un abonament şi administrarea acestuia prin intermediul unui cont pe Amazon, oferind în acelaşi timp un acces direct la publicaţiile online ale grupului, de pe tabletă, e-Reader şi telefonul mobil, a anunţat acest grup editorial american într-un comunicat.

Operaţiunea va începe cu şapte titluri deţinute de Condé Nast Publishing, printre care se regăsesc revistele Vanity Fair şi Glamour, înainte de a fi extinsă la întregul catalog al grupului.

„Combinarea titlurilor inconturnabile ale Condé Nast cu platforma de comerţ online Amazon reprezintă o realizare foarte mare”, a spus Bob Sauerberg, directorul Condé Nast, adăugând că Amazon este cel mai fiabil site de comerţ online din lume.

Russ Grandinetti, unul dintre vicepreşedinţii grupului Amazon, consideră că acest acord va permite clienţilor acestui site să se înscrie la un abonament „într-o manieră foarte simplă” şi să citească revistele lor preferate pe orice tip de suport.

Înfiinţat în 1909, grupul Condé Nast Publishing editează 20 de reviste în Statele Unite (consum, modă, business) şi 27 site-uri. Printre titlurile pe care le editează se numără câteva publicaţii de prestigiu, precum Vanity Fair, Vogue, GQ, The New Yorker, Wired şi Architectural Digest.