Grupul Ogilvy celebrează, joi, la Cannes, centenarul naşterii fondatorului său

Agenţia fondată de David Ogilvy va organiza, pentru a marca centenarul naşterii acestuia, o celebrare specială, în acest an, în cadrul festivalului internaţional al creativităţii Cannes Lions (19 - 25 iunie).

Urmărește
21 afișări

La începutul zilei de joi, cel mai lung covor roşu văzut vreodată la Cannes a fost desfăşurat pe toată lungimea bulevardului Croissette, marcând drumul către Grand Auditorium, unde un panou uriaş cu inscripţia "Ziua în care, cu 100 de ani în urmă, David s-a născut pentru a ne inspira" va comemora centenarul. După lăsarea întunericului, toate luminile aprinse de-a lungul bulevardului vor scălda trotuarul în roşu, pentru a pregăti atmosfera aniversării agenţiei la Le Grand Hotel.

Compania a dat startul celebrărilor printr-o provocare adresată angajaţilor Ogilvy din întreaga lume de a crea un scurt videoclip cu tema "inspiraţie", pentru a onora influenţa de netăgăduit a lui David, al cărei mare premiu constă în atribuirea rolului de reporter special de la faţa locului pentru reţeaua Ogilvy, pe durata întregului festival. "Culoarea roşie" şi tema "inspiraţie" sunt prezente şi pe site-ul oficial, unde oamenii sunt invitaţi să posteze pe Twitter ce îi inspiră la #do100, să îşi facă avatarul de Twitter roşu şi să adauge răspunsul lor la miile de alte mesaje din lumea întreagă, în completarea unui uriaş mozaic David Ogilvy.

Una dintre cele mai faimoase şi lăudate personalităţi ale industriei de publicitate, David Ogilvy, născut pe 23 iunie 1911, şi-a început cariera ca agent de vânzări door-to-door pentru maşinile de gătit Aga, în Scoţia. El a fondat propria-i agenţie de publicitate în anul 1948, cu nici un client şi o echipă formată din două persoane, construind de-a lungul timpului un adevărat imperiu, care a fost achiziţionat apoi de grupul WPP în anul 1989.

Cărţile sale "Ogilvy despre publicitate" şi "Confesiunile unui om de publicitate" sunt printre cele mai influente şi cele mai citite publicaţii despre industria de advertising. Campaniile sale celebre pentru Schweppes, Guinness, Rolls-Royce rămân în continuare puncte de referinţă în advertising, iar cariera şi moştenirea lăsată industriei l-au făcut să-şi merite în întreaga lume renumele de "părinte al publicităţii", aducându-i în acelaşi timp titlul de Comandant al Ordinului Imperiului Britanic (CBE).

"Să lucrezi într-o companie fondată de cineva precum David Ogilvy este o inspiraţie în sine. Este tipul de moştenire care impulsionează către explorarea de noi idei şi moduri de gândire, şi te îndrumă spre inedit şi spre mai bine. Am vrut să aducem omagiile noastre marelui om, dar, de asemenea, să sărbătorim exact ceea ce l-a făcut să fie un pionier al acestui domeniu şi modul în care acest lucru îi inspiră pe oamenii de astăzi. Şi unde am fi putut comemora mai bine moştenirea lui creativă decât la Cannes?", a declarat Tham Khai Meng, Worldwide Chief Creative Officer Ogilvy & Mather.

Ogilvy Group România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group România oferă servicii de comunicare integrată 360º - publicitate, relaţii publice, marketing interactiv, promoţii de vânzari, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi strategie şi cumpărare de media - prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional, cât şi local - BAT, Unilever, Kraft, Cosmote/Germanos, Ford precum şi companii cu care grupul colaborează numai în România - Tarom, Petrom, Heineken, Millennium Bank, Sollers PPD şi multe alte companii cu renume. În acest fel, Ogilvy Group România îmbină experienţa de comunicare pe piaţa romanească cu know-how-ul internaţional conferit de apartenenţa fiecărei agenţii din grup la reţele de comunicare globale specializate.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici