Hallmark Channel îşi schimbă numele în Diva Universal din 3 octombrie

Televiziunea de filme Hallmark Channel îşi va schimba numele în Diva Universal, începând cu 3 octombrie, a anunţat Laxmi Hariharan, Marketing Director Europa Centrală şi de Est Universal Networks International, marţi, în cadrul unui eveniment organizat la Bucureşti.

Urmărește
4652 afișări
Imaginea articolului Hallmark Channel îşi schimbă numele în Diva Universal din 3 octombrie

Hallmark Channel îşi schimbă numele în Diva Universal din 3 octombrie

Potrivit lui Laxmi Hariharan, mişcarea face parte din strategia Universal Networks International de a-şi armoniza canalele de televiziune sub cinci branduri esenţiale, livrând un conţinut proaspăt şi original pentru audienţele locale din întreaga lume.

Diva Universal se va lansa duminică, 3 octombrie, cu premiera producţiilor "Blonda de la Drept" şi "Blonda de la Drept 2", cu Reese Witherspoon, urmată de premiera primelor două episoade din "Ofiţeri începători/ Rookie Blue)", un nou serial american şi conţinut original exclusiv UNI, cu Missy Peregrym şi Gregory Smith.

Diva Universal este un canal de divertisment de calitate care sărbătoreşte viaţa trăită cu intensitate, cu un mix interesant de drame, divertisment şi reality-show-uri condimentate. Un canal creat în primul rând pentru femeia secolului XXI, Diva Universal se adresează celor care nu se tem de viaţă, ci o percep ca pe ceva ce merită celebrat. Canalul va difuza programe care se vor adresa femeilor inteligente şi deschise, de toate vârstele. Publicul ţintă al Diva Universal este format din femeile cu vârstele cuprinse între 25 şi 49 de ani.

"Toate programele mari de pe Hallmark continuă pe Diva Universal, dar avem mult conţinut nou, exclusiv, drame, multe premiere. Este o evoluţie a brandului", a explicat Laxmi Hariharan, precizând că Diva Universal va difuza un conţinut adaptat pieţei locale. Potrivit lui Laxmi Hariharan, schimbarea denumirii din Hallmark Channel în Diva Universal este şi o încercare de a atrage publicul tânăr, programele noului canal fiind orientate în această direcţie.

În mod concret, televiziunea va transmite premiera serialului "Soţii de militari/ Army Wives", cel mai bine cotat serial de pe Lifetime Network la momentul difuzării în Statele Unite, "Casnicele din Orange County/ The Real Housewives of Orange County" - producţia care a lansat o adevărată franciză lifestyle. Producţii de pe Hallmark Channel vor continua să ruleze pe Diva Universal, printre acestea numărându-se premiera noului sezon din "Mediumul", cu Patricia Arguette, continuarea serialului "Lege şi ordine: Intenţii criminale", cu Jeff Goldblum, precum şi "Fiicele lui McLeod" şi "În mintea Ericăi".

Schimbarea numelui canalului Hallmark Channel, lansat în România în urmă cu 12 ani, în Diva Universal este un element al strategiei de extindere continuă a canalelor pay-TV din portofoliul NBC Universal, condusă de Roma Khanna, preşedintele Universal Networks International, investind în producţii cu conţinut original cum ar fi coproducţia internaţională SF "Haven", bazată pe romanul lui Stephen King, şi drama poliţistă "Ofiţeri începători", realizată în colaborare cu E1 Entertainment, precum şi serialul anunţat recent "Facing Kate", cu Sarah Shahi, în colaborare cu USA Networks.

În România, postul Diva Universal va fi difuzat 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, subtitrat în limba română.

Lansarea Diva Universal în România este susţinută printr-o campanie de marketing, care a debutat pe 1 septembrie. "Diva Universal va fi televiziunea care te sărbătoreşte. O să sărbătorim continuu noul canal. Încercăm să reasigurăm telespectatorii fideli că toate programele importante, favorite, vor rămâne în continuare pe Diva Universal", a spus Alina Caraclischi, consultantul de marketing al Diva Universal.

"Avem mai multe direcţii de comunicare, avem parteneri şi pe partea de distribuţie, pe partea de publicitate. Pe toţi încercăm să-i informăm. Pentru consumatorul direct am gândit o campanie, care a început deja pe Hallmark Channel, care comunică schimbarea numelui în Diva Universal. Campania a început la 1 septembrie", a explicat Alina Caraclischi. Ea a precizat că promovarea Diva Universal se va realiza şi pe alte posturi de televiziune, printe care Prima TV, Realitatea TV şi National Geographic Channel, dar şi în publicaţiile de femei şi ghidurile de televiziune. "O să avem campanii indoor în cluburi de fitness, saloane de frumuseţe, la metrou. Bucureştiul şi oraşele mari din ţară vor fi împânzite de panouri", a mai spus Caraclischi. Totodată, Diva Universal va avea şi o pagină pe Facebook, începând de marţi.

Potrivit Alinei Caraclischi, Universal Networks International a lucrat pentru lansarea Diva Universal cu Starcom (campania de outdoor) şi cu Proximity (pentru dezvoltarea mesajelor creative). Publicitatea pe Diva Universal este vândută de agenţia Splendid Thematics.

Hallmark Channel a intrat pe piaţa audiovizualului din România în iulie 1998, la un an de la lansarea televiziunii în regiunea nordică. Înainte de schimbarea numelui în Diva Universal, Hallmark Channel era disponibil unui număr de circa 5 millioane de abonaţi români.

În afară de Diva Universal, NBC Universal operează în prezent pe piaţa din România şi televiziunile de filme Universal Channel, Movies 24 şi Sci Fi şi postul pentru copii KidsCo.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici