Hearst Corporation: Google îi ajută pe editorii de reviste

Google este util editorilor de reviste, ajutând la capitalizarea conţinutului online, susţin reprezentanţii Hearst Corporation, poziţie opusă celei a patronului News Corp. pentru care indexarea articolelor în paginile motorului de căutare este o formă de furt intelectual, informează Financial Times.

Urmărește
16 afișări
Imaginea articolului Hearst Corporation: Google îi ajută pe editorii de reviste

Hearst Corporation: Google îi ajută pe editorii de reviste

Chuck Corday, vicepreşedinte al Hearst Corporation, a susţinut contribuţia pozitivă a Google la comercializarea publicaţiilor digitale. "Mai puţin de 7% din volumul de trafic generat de noi trece prin pagina principală a site-ului şi asta pentru că serviciul de search este atât de eficient", a spus el.

Reprezentanţii Hearst cred că revistele Cosmopolitan, Esquire şi Good Housekeeping sunt afectate pozitiv de listarea articolelor în cadrul rezultatelor Google şi Yahoo, companiile acuzate cel mai des de devalorizarea conţinutului furnizat de publisheri.

Pe de altă parte, Hearst estimează că veniturile din publicitatea online de tip display vor creşte cu 20% în acest an, după ce, în 2008, creşterea totală a veniturilor din publicitatea digitală a fost de 30%.

Corday a mai anunţat că se aşteaptă şi o creştere de o singură cifră a CPM (costul în obţinerea a 1.000 de afişări pentru un anumit public ţintă), în pofida previziunilor pesimiste ale industriei vizavi de efectul pe care îl are asupra preţului diseminarea continuă de conţinut.

În 2006, compania a înfiinţat o divizie care să asigure instrumentele tehnice pentru succesul în mediul digital.

Punctul de vedere al Hearst este diferit de cel al News Corp. şi în ceea ce priveşte introducerea taxelor de accesare. "Credem că modelul de generare venituri din publicitate continuă să funcţioneze bine pentru noi, aşa că restricţionarea audienţei nu are sens", a spus Cordray.

Murdoch, patronul News Corp., şi-a exprimat în numeroase rânduri dorinţa de a găsi o modalitate de introducere a taxelor pentru accesul ediţiilor online ale ziarelor din consorţiul media până la finalul anului fiscal 2009 - 2010.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici