History vrea să se impună în România ca principala televiziune de documentare

Televiziunea History vrea să se impună pe piaţa audiovizualului din România, prin adaptarea grilelor sale de programe la aşteptările telespectatorilor români şi prin producţia de conţinut local, a declarat Tom Davidson, Managing Director al companiei A+E Networks UK.

Urmărește
486 afișări
Imaginea articolului History vrea să se impună în România ca principala televiziune de documentare

History vrea să se impună în România ca principala televiziune de documentare

Tom Davidson, Managing Director al A+E Networks UK, Justin Stephenson - Director, Ad Sales şi Chris Hancox, Senior Director, Marketing & Communications, au prezentat, joi seară, într-un eveniment organizat la Bucureşti, planurile pentru extinderea History în România.

În acest context, Tom Davidson a declarat că History este distribuit în România încă din anul 2008, însă prezenţa televiziunii pe piaţa audiovizualului românesc a fost consolidată odată cu intrarea pe RCS&RDS, anul trecut.

Potrivit lui Davidson, History are în prezent în jur de 3 milioane de abonaţi în România, fiind prezent în ofertele RCS&RDS, Romtelecom (DTH), UPC şi iNES IPTV. "Vrem să ne extindem distribuţia şi în grilele operatorilor de cablu mai mici", a spus Davidson.

Întrebat dacă nu se teme că History va fi scos din grilele RCS&RDS la fel de brusc cum a intrat în noiembrie 2012, exact în seara în care toate televiziunile din portofoliul Discovery au fost eliminate din pachetele operatorului de cablu, Tom Davidson a spus: "Ştiu că am beneficiat de această situaţie. A fost un timing bun pentru noi, dar cine ştie în viitor? Poate să fie rău pentru noi. Dar noi am purtat discuţii mai multe, de mult timp (cu RCS, n.r.). În general, vrem să ştie operatorii că suntem un brand bun şi că suntem interesaţi (de distribuţie, n.r.) şi că am făcut performanţă în alte ţări. Bine că am fost pe primul loc în mintea lor (a celor de la RCS, n.r.)".

Tom Davidson a mai spus că următorul pas în strategia de business a companiei pe care o conduce îl reprezintă creşterea vânzărilor de publicitate pe History.

History a aderat la Asociaţia Română de Măsurare a Audienţelor (ARMA) în februarie 2013 şi, începând din această lună, a lansat un semnal de transmisie pentru România, asigurând grile de programe, promo-uri şi campanii de marketing personalizate pentru România.

"Suntem încântaţi să fim canalul numărul 1 în segmentul pe care activăm, în acest moment", a mai spus Tom Davidson. Potrivit datelor oferite de ARMA şi prezentate în cadrul evenimentului, History este urmărit în România, zilnic, de peste 500.000 de telespectatori unici, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, din mediul urban. "Publicul urban este reprezentat cu precădere de bărbaţi (peste 60% din audienţă) şi persoane cu vârsta cuprinsă între 16 şi 54 de ani (peste 80%)", potrivit informaţiilor furnizate de History.

Tom Davidson a mai spus că planurile History pe piaţa audiovizualului românesc vizează şi crearea de conţinut local. "Avem planul să producem pentru piaţa din România şi vom purta discuţii cu firme de producţie de aici să vedem care sunt ideile lor", a mai spus Davidson.

În planurile lui Tom Davidson intră şi deschiderea unui birou local al History. "La început va fi mai mic şi vom vedea cum evoluează lucrurile, dar nu renunţăm la Tematic Cable", a spus Davidson, precizând că Tematic Cable asigură distribuţia şi vânzarea de publicitate pentru History în România.

Totodată, Tom Davidson a spus că România este o "piaţă foarte importantă" pentru History şi pentru el personal. "E important personal pentru mine, pentru că am o istorie în România şi e important pentru că, în afară de Polonia, România este cea mai mare piaţă din Europa Centrală şi cea mai plină de posibilităţi", a mai spus Tom Davidson.

Davidson a precizat că a lucrat în România timp de cinci ani, pentru HBO. "Am lansat HBO România, în 1997, împreună cu Pavel Stanchev. El era director general şi m-a angajat pe mine ca director financiar", a spus Davidson, precizând că ulterior a lucrat pentru Sony Pictures Television International şi a contribuit la lansarea televiziunii AXN în Europa Centrală.

History, o televiziune care "face istoria mult mai atractivă", a fost lansată iniţial în Marea Britanie, în noiembrie 1995, şi este distribuită în momentul de faţă în peste 330 de milioane de locuinţe, din peste 150 de ţări, conţinutul programelor sale fiind tradus în peste 38 de limbi străine.

Grila televiziunii cuprinde emisiuni precum: "Aşii amanetului/ Pawn Stars", "Războiul depozitului/ Storage Wars", "Extratereştri antici/ Ancient Aliens", "Colecţia de la Count's Kustoms/ Counting Cars" şi "Aşii amanetului din Louisiana/ Cajun Pawn Stars".

În afară de History, pe piaţa audiovizualului din România mai este disponibilă şi televiziunea History HD, aflată tot în portofoliul companiei A+E Networks UK.

A+E Networks UK, un joint venture între A+E Networks şi BSkyB, este una dintre cele mai importante companii la nivel mondial în distribuţia televiziunilor de divertisment. Din portofoliul companiei fac parte televiziunile tematice History, History HD, BIO, Crime&Investigation Network, Crime & Investigation Network HD şi H2.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici