ICEEfest 2015: Uber, Skype, Shazam, Yahoo, Facebook, Google şi alte companii majore analizează, la Bucureşti, revoluţia din IT

Facebook, Google, Yahoo, Uber, Skype sau Shazam sunt doar câteva dintre companiile majore care susţin la ICEEfest 2015 prezentări sau workshopuri legate de creşterea importanţei telefonului mobil în consumul de Internet.

Urmărește
291 afișări
Imaginea articolului ICEEfest 2015: Uber, Skype, Shazam, Yahoo, Facebook, Google şi alte companii majore analizează, la Bucureşti, revoluţia din IT

Uber, Skype, Shazam, Yahoo, Facebook, Google şi alte companii majore analizează, la Bucureşti, revoluţia din IT

In prima zi a festivalului (joi, 11 iunie 2015), pe scena dedicata inovatiei, are loc sesiunea ”Apps, Mobile & Game Chaning Ideas”, în cadrul căreia vor vorbi Rob Khazzam, International Launcher Uber, Josh Partridge, Director Shazam pentru Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină şi Canada, Chris James, Sales and Strategy Lead Skype pentru Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, Violeta Xanthouli, Senior Marketing Director Globo pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, Mick Rigby, CEO Yodel Mobile, Patrick Hourihan, Head of Research Northern Europe & Global Sales Yahoo, Amine Melouk, Director al InMobi pentru parteneriate strategice în Europa, şi Alex Isaia, Product Director al UpStream.

De asemenea, Facebook şi Google vor susţine două workshopuri în cadrul ICEEfest 2015, ambele avand o parte importanta dedicata marketingului pe telefonul mobil.

În cea de-a doua zi a festivalului (vineri, 12 iunie), pe scena dedicata know-how-ului, Facebook va susţine workshopul ”Performance Marketing in Multi-Device World” (Marketing de performanţă într-o lume cu multiple device-uri), la care vor participa Mert Canli, Regional Product Marketing Manager Facebook, Rustam Ziganshin, Agency Partner CEE Facebook, şi Robert Bednarski, Head of CEE Facebook.

Tot în a doua zi, specialistii Google vor susţine workshopul ”Video and mobile: the two winning strategies in online performance” (Video şi mobil, cele două strategii câştigătoare pentru performanţa în online), la care vor participa Julia Karr, Branding Expert Google US, şi Oana Dumitrescu, Analytical Lead, Google România.

De altfel, campania de comunicare a festivalului semnaleaza ca in lipsa unor strategii coerente de aliniere la tendintele globale, pericolul disparitiei unor business-uri din regiune este iminent. Iar cresterea exponentiala a importantei telefonului mobil e una dintre aceste tendinte majore.

Anul acesta festivalul are cea mai mare amploare de pana acum si se extinde cu trei scene: INNOVATION, KNOW-HOW si EXPERTS la care se adauga zonele VIP precum si spectacolele de stand-up comedy, proiectii si muzica live din cadrul The Viral Nights of ICEEfest.

Bilete si oferte speciale se gasesc pe site-ul oficial - www.ICEEfest.com.  Un numar limitat de bilete pentru serile de muzica, stand-up comedy si petreceri sunt disponibile si pe site-ul IaBilet.ro. Interactive Central and Eastern Europe Festival e organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Driven by Toyota Hybrid.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici