- Home
- Cultură-Media
- (13.06.2016, 15:47)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ICEEFEST 2016 - Carl Jordan, The Newsroom: Programele de adblocking cresc în popularitate deoarece organziaţiile media se concentrează pe produs şi nu pe utilizator
Programele de adblocking cresc în popularitate. Principalul motiv pentru care se întâmplă acest lucru este acela că publisherii nu le acordă atenţie utilizatorilor şi călătoriei pe care o fac aceştia pe web, informează Go4it.
Urmărește
252 afișări
ICEEFEST 2016. Carl Jordan, The Newsroom: Programele de adblocking cresc în popularitate deoarece organziaţiile media se concentrează pe produs şi nu pe utilizator
Google şi Facebook fac acest lucru foarte bine şi de aceea nu este un accident faptul că reuşesc să comercializeze foarte bine audienţa pe care o au, a declarat, Carl Jordan, Country Director în Africa de Sud pentru compania The Newsroom, car le oferă publisherilor servicii de monetizare a conţinutului.
În interviul acordat Go4it.ro în cadrul Iceefest 2016, Jordan vorbeşte despre cât de relevante mai sunt paywall-urile în 2016, conţinutul video în care se investeşte tot mai mult şi publicitatea nativă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
COVID a fost scăpat dintr-un laborator din China, potrivit FBI. Agenția nu a avut voie să-l informeze pe Biden
-
Un videoclip în care sania lui Moş Crăciun este doborâtă de o rachetă a ruşilor circulă online
-
Avertisment Salvamont: muntele e un loc minunat, dar nu un podium de modă, nu fiţi iresponsabili
-
Avionul Azerbaijan Airlines prăbuşit în Kazahstan: Acuzaţii de doborâre cu rachetă rusească dar Kremlinul refuză să mai ofere informaţii
Go4it: Poţi să ne spui câteva lucruri despre tehnologia The Newsroom?
Carl Jordan: Tehnologia The Newsroom este o platformă pentru jurnalism. Majoritatea tehnologiilor disponibile din piaţă se concentrează pe partea de reclame. Platforma noastră se concentrează pe călătoria editorială şi pe călătoria făcută de consumatorul şi le permite publisherilor să aibă mai mult control asupra conţinutului afişat, să decidă cum administrează acel conţinut furnizat utilizatorilor şi cum comercializează acea audienţă.
Go4it: Este o perioadă dificilă pentru organizaţiile media, deoarece programele de adblocking cresc în popularitate. Ce pot face pentru a depăşi această problemă?
Carl Jordan: Principalul motiv pentru care se întâmplă acest lucru este acela că publisherii nu le acordă atenţie utilizatorilor şi călătoriei pe care o fac aceştia. Google şi Facebook fac acest lucru foarte bine şi de aceea nu este un accident faptul că reuşesc să comercializeze foarte bine audienţa pe care o au. Publisherii trebuie să se întoarcă la lucrurile de bază şi să se gândească la utilizatori, la ce ar face ei ca utilizatori şi ce ar dori să experimenteze pe web. Acest lucru se aplică atât în ceea ce priveşte conţinutul cu care utilizatorii interacţionează, dar şi în ceea ce priveşte tipul de publicitate pe care aceştia îl primesc.
Go4it: Toată lumea investeşte mult în conţinut video în aceste zile. Poate fi video un „El Dorado” pentru publisherii online?
Carl Jordan: Noi (n.r. - la The Nwesroom) avem o vedere puţin diferită în ceea ce priveşte acest subiect. Întrebarea pe care o pui este una foarte bună. Publisherii caută următorul lucru important. Dar, indiferent care este acesta, şi aici mă repet, ei ar trebui să se concentreze în primul rând pe utilizator. În cazul în care călătoria făcutp de utilizator este cea corectă, atunci produsele se vor potrivi de la sine în peisaj, indiferent dacă este vorba de publicitate display, video sau nativă. Ideea este că experienţa de care utilizatorul are parte trebuie personalizată, iar în spatele acesteia să fie conţinut şi publicitate de interes pentru el. Astfel, întotdeauna utilizatorii vor interacţiona cu acest conţinut. Să te concentrezi pe produs şi nu pe utilizator este greşit.
Go4it: Aveţi clienţi în România pentru The Newsroom?
Carl Jordan: Da, unul dintre publisherii noştri de top este Conde Nast. Lucrăm de asemenea cu agenţii de top şi branduri din România. Ei folosesc produsul pentru a-şi promova conţinutul, în special în spaţiul nativ. Acolo publicitatea este mai eficientă, deoarece este mai mult o experienţă de conţinut pentru utilizator. Asta nu înseamnă însă, că publicitatea display sau cea video nu sunt eficiente. Doar că în spatele acestora trebuie să existe o inteligenţă. Vorbim despre inteligenţă, vorbim despre date, şi trebuie să înţelegem faptul că Tom este diferit de Carl, iar Carl este diferit de Sara. Dacă este să mergem pe New York Times, vom avea parte de aceeaşi experienţă, chiar dacă sunt oameni diferiţi.
Citeşte continuarea interviului pe Go4it.
Citeşte şi: ICEEFEST 2016. Cristian Cochinţu, Admiral Markets: Investitorii încearcă să speculeze inovaţia. Acţiunile din grupul FANG - Facebook, Amazon, Netflix şi Google - au crescut anul trecut cu 83% - VIDEO
Citeşte şi: ICEEFEST 2016. Dragoş Stanca: S-ar putea sa devii irelevant în jobul pe care îl ai dacă nu eşti la curent cu ultimele tendinţe în tehnologie - VIDEO
Citește pe alephnews.ro: Finlanda și Estonia lansează patrule navale în urma suspiciunii de sabotaj rusesc în cazul Estlink 2. Rutte: „NATO va spori prezența în Marea Baltică”
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Drumul spre distracția de Revelion e aglomerat: Rute alternative și sfaturi esențiale pentru un drum sigur spre munte
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
De la anul „ultra-bogaţilor”, la cel în care trebuie să ne confruntăm cu consecinţele deceniilor de acumulări de datorii. Ce s-ar putea întâmpla în 2025?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Una dintre cele mai râvnite femei din lume s-a despărțit de iubitul fotbalist. Cine e latino loverul de care s-a îndrăgostit
PROSPORT.RO
Ce a putut să scrie o tânără pe salata boeuf, de Crăciun? Au râs cu lacrimi când au văzut mesajul genial
CANCAN.RO
Cristina Demetrescu ne spune care sunt cele 2 zodii care își vor schimba radical viața în 2025
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe