- Home
- Cultură-Media
- (13.06.2016, 15:47)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ICEEFEST 2016 - Carl Jordan, The Newsroom: Programele de adblocking cresc în popularitate deoarece organziaţiile media se concentrează pe produs şi nu pe utilizator
Programele de adblocking cresc în popularitate. Principalul motiv pentru care se întâmplă acest lucru este acela că publisherii nu le acordă atenţie utilizatorilor şi călătoriei pe care o fac aceştia pe web, informează Go4it.
Urmărește
252 afișări
ICEEFEST 2016. Carl Jordan, The Newsroom: Programele de adblocking cresc în popularitate deoarece organziaţiile media se concentrează pe produs şi nu pe utilizator
Google şi Facebook fac acest lucru foarte bine şi de aceea nu este un accident faptul că reuşesc să comercializeze foarte bine audienţa pe care o au, a declarat, Carl Jordan, Country Director în Africa de Sud pentru compania The Newsroom, car le oferă publisherilor servicii de monetizare a conţinutului.
În interviul acordat Go4it.ro în cadrul Iceefest 2016, Jordan vorbeşte despre cât de relevante mai sunt paywall-urile în 2016, conţinutul video în care se investeşte tot mai mult şi publicitatea nativă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
REZULTATE PARȚIALE. Alegeri prezidențiale 2024, turul 1: Călin Georgescu intră în turul 2
-
Rezultate parţiale 90% din secţiile de votare: Călin Georgescu continuă să fie pe primul loc. Bătălie pentru locul doi între Ciolacu şi Lasconi
-
Primele declaraţii ale candidaţilor după exit-poll-uri. Ciolacu: Rezultatul ne confirmă că am făcut ceea ce trebuie pentru ţară / George Simion anunţă victoria deşi exit-poll-urile îl dau pe 4 / Lasconi: Speranţa este vie în România
-
Cine este Călin Georgescu, surpriza de la alegerile prezidenţiale 2024, turul I
Go4it: Poţi să ne spui câteva lucruri despre tehnologia The Newsroom?
Carl Jordan: Tehnologia The Newsroom este o platformă pentru jurnalism. Majoritatea tehnologiilor disponibile din piaţă se concentrează pe partea de reclame. Platforma noastră se concentrează pe călătoria editorială şi pe călătoria făcută de consumatorul şi le permite publisherilor să aibă mai mult control asupra conţinutului afişat, să decidă cum administrează acel conţinut furnizat utilizatorilor şi cum comercializează acea audienţă.
Go4it: Este o perioadă dificilă pentru organizaţiile media, deoarece programele de adblocking cresc în popularitate. Ce pot face pentru a depăşi această problemă?
Carl Jordan: Principalul motiv pentru care se întâmplă acest lucru este acela că publisherii nu le acordă atenţie utilizatorilor şi călătoriei pe care o fac aceştia. Google şi Facebook fac acest lucru foarte bine şi de aceea nu este un accident faptul că reuşesc să comercializeze foarte bine audienţa pe care o au. Publisherii trebuie să se întoarcă la lucrurile de bază şi să se gândească la utilizatori, la ce ar face ei ca utilizatori şi ce ar dori să experimenteze pe web. Acest lucru se aplică atât în ceea ce priveşte conţinutul cu care utilizatorii interacţionează, dar şi în ceea ce priveşte tipul de publicitate pe care aceştia îl primesc.
Go4it: Toată lumea investeşte mult în conţinut video în aceste zile. Poate fi video un „El Dorado” pentru publisherii online?
Carl Jordan: Noi (n.r. - la The Nwesroom) avem o vedere puţin diferită în ceea ce priveşte acest subiect. Întrebarea pe care o pui este una foarte bună. Publisherii caută următorul lucru important. Dar, indiferent care este acesta, şi aici mă repet, ei ar trebui să se concentreze în primul rând pe utilizator. În cazul în care călătoria făcutp de utilizator este cea corectă, atunci produsele se vor potrivi de la sine în peisaj, indiferent dacă este vorba de publicitate display, video sau nativă. Ideea este că experienţa de care utilizatorul are parte trebuie personalizată, iar în spatele acesteia să fie conţinut şi publicitate de interes pentru el. Astfel, întotdeauna utilizatorii vor interacţiona cu acest conţinut. Să te concentrezi pe produs şi nu pe utilizator este greşit.
Go4it: Aveţi clienţi în România pentru The Newsroom?
Carl Jordan: Da, unul dintre publisherii noştri de top este Conde Nast. Lucrăm de asemenea cu agenţii de top şi branduri din România. Ei folosesc produsul pentru a-şi promova conţinutul, în special în spaţiul nativ. Acolo publicitatea este mai eficientă, deoarece este mai mult o experienţă de conţinut pentru utilizator. Asta nu înseamnă însă, că publicitatea display sau cea video nu sunt eficiente. Doar că în spatele acestora trebuie să existe o inteligenţă. Vorbim despre inteligenţă, vorbim despre date, şi trebuie să înţelegem faptul că Tom este diferit de Carl, iar Carl este diferit de Sara. Dacă este să mergem pe New York Times, vom avea parte de aceeaşi experienţă, chiar dacă sunt oameni diferiţi.
Citeşte continuarea interviului pe Go4it.
Citeşte şi: ICEEFEST 2016. Cristian Cochinţu, Admiral Markets: Investitorii încearcă să speculeze inovaţia. Acţiunile din grupul FANG - Facebook, Amazon, Netflix şi Google - au crescut anul trecut cu 83% - VIDEO
Citeşte şi: ICEEFEST 2016. Dragoş Stanca: S-ar putea sa devii irelevant în jobul pe care îl ai dacă nu eşti la curent cu ultimele tendinţe în tehnologie - VIDEO
Citește pe alephnews.ro: SURSE: Nicolae Ciucă demisionează din funcția de lider al partidului PNL, după EXIT POLL
Citește pe www.zf.ro: Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
EXIT POLL Alegeri prezidențiale 2024, turul 1: Marcel Ciolacu – 25%, Elena Lasconi 18%, Călin Georgescu 16%, George Simion 15%
Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
De nerecunoscut! Cum a ajuns să arate Maria Sharapova, la 5 ani de la retragerea din tenis GALERIE FOTO
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe