ICEEFEST 2016 - Carl Jordan, The Newsroom: Programele de adblocking cresc în popularitate deoarece organziaţiile media se concentrează pe produs şi nu pe utilizator

Programele de adblocking cresc în popularitate. Principalul motiv pentru care se întâmplă acest lucru este acela că publisherii nu le acordă atenţie utilizatorilor şi călătoriei pe care o fac aceştia pe web, informează Go4it.

Urmărește
252 afișări
Imaginea articolului ICEEFEST 2016 - Carl Jordan, The Newsroom: Programele de adblocking cresc în popularitate deoarece organziaţiile media se concentrează pe produs şi nu pe utilizator

ICEEFEST 2016. Carl Jordan, The Newsroom: Programele de adblocking cresc în popularitate deoarece organziaţiile media se concentrează pe produs şi nu pe utilizator

Google şi Facebook fac acest lucru foarte bine şi de aceea nu este un accident faptul că reuşesc să comercializeze foarte bine audienţa pe care o au, a declarat, Carl Jordan, Country Director în Africa de Sud pentru compania The Newsroom, car le oferă publisherilor servicii de monetizare a conţinutului.

În interviul acordat Go4it.ro în cadrul Iceefest 2016, Jordan vorbeşte despre cât de relevante mai sunt paywall-urile în 2016, conţinutul video în care se investeşte tot mai mult şi publicitatea nativă. 

Go4it: Poţi să ne spui câteva lucruri despre tehnologia The Newsroom?

Carl Jordan: Tehnologia The Newsroom este o platformă pentru jurnalism. Majoritatea tehnologiilor disponibile din piaţă se concentrează pe partea de reclame. Platforma noastră se concentrează pe călătoria editorială şi pe călătoria făcută de consumatorul şi le permite publisherilor să aibă mai mult control asupra conţinutului afişat, să decidă cum administrează acel conţinut furnizat utilizatorilor şi cum comercializează acea audienţă.

Go4it: Este o perioadă dificilă pentru organizaţiile media, deoarece programele de adblocking cresc în popularitate. Ce pot face pentru a depăşi această problemă?

Carl Jordan: Principalul motiv pentru care se întâmplă acest lucru este acela că publisherii nu le acordă atenţie utilizatorilor şi călătoriei pe care o fac aceştia. Google şi Facebook fac acest lucru foarte bine şi de aceea nu este un accident faptul că reuşesc să comercializeze foarte bine audienţa pe care o au. Publisherii trebuie să se întoarcă la lucrurile de bază şi să se gândească la utilizatori, la ce ar face ei ca utilizatori şi ce ar dori să experimenteze pe web. Acest lucru se aplică atât în ceea ce priveşte conţinutul cu care utilizatorii interacţionează, dar şi în ceea ce priveşte tipul de publicitate pe care aceştia îl primesc.

Go4it: Toată lumea investeşte mult în conţinut video în aceste zile. Poate fi video un „El Dorado” pentru publisherii online?

Carl Jordan: Noi (n.r. - la The Nwesroom) avem o vedere puţin diferită în ceea ce priveşte acest subiect. Întrebarea pe care o pui este una foarte bună. Publisherii caută următorul lucru important. Dar, indiferent care este acesta, şi aici mă repet, ei ar trebui să se concentreze în primul rând pe utilizator. În cazul în care călătoria făcutp de utilizator este cea corectă, atunci produsele se vor potrivi de la sine în peisaj, indiferent dacă este vorba de publicitate display, video sau nativă. Ideea este că experienţa de care utilizatorul are parte trebuie personalizată, iar în spatele acesteia să fie conţinut şi publicitate de interes pentru el. Astfel, întotdeauna utilizatorii vor interacţiona cu acest conţinut. Să te concentrezi pe produs şi nu pe utilizator este greşit.

Go4it: Aveţi clienţi în România pentru The Newsroom?

Carl Jordan: Da, unul dintre publisherii noştri de top este Conde Nast. Lucrăm de asemenea cu agenţii de top şi branduri din România. Ei folosesc produsul pentru a-şi promova conţinutul, în special în spaţiul nativ. Acolo publicitatea este mai eficientă, deoarece este mai mult o experienţă de conţinut pentru utilizator. Asta nu înseamnă însă, că publicitatea display sau cea video nu sunt eficiente. Doar că în spatele acestora trebuie să existe o inteligenţă. Vorbim despre inteligenţă, vorbim despre date, şi trebuie să înţelegem faptul că Tom este diferit de Carl, iar Carl este diferit de Sara. Dacă este să mergem pe New York Times, vom avea parte de aceeaşi experienţă, chiar dacă sunt oameni diferiţi. 

Citeşte continuarea interviului pe Go4it.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici