- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (12.06.2015, 14:33)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ICEEfest - Facebook: Oamenii vor să fie conectaţi tot timpul şi îşi verifică de 14 ori pe zi contul
Robert Bednarski, Head of CEE al Facebook, a declarat, vineri, la evenimentul ICEEfest 2015, de la Bucureşti, că oamenii vor să fie conectaţi tot timpul şi verifică fluxul de ştiri de pe reţeaua de socializare Facebook, în medie, de 14 ori pe zi.
Urmărește
292 afișări
ICEEfest - Facebook: Oamenii vor să fie conectaţi tot timpul şi îşi verifică de 14 ori pe zi contul (Imagine: Hepta)
Robert Bednarski a susţinut prezentarea "Facebook Evolution", vineri, în cadrul sesiunii "A Room With A Global Giant View", din cadrul ICEEfest 2015.
În acest context, Bednarski a spus că, în urmă cu câţiva ani, social media era dominată de text şi mai puţin de fotografii şi clipuri video, în timp ce în prezent totul se rezumă la a fi conectat şi la distribuirea conţinutului. "Fotografiile domină acum modul în care oamenii îşi exprimă sentimentele şi modul în care este distribuit conţinutul", a spus Bednarski.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Klaus Iohannis, cel care a nesfințit Calendarul Alegerilor Prezidențiale la români, ți-a rebotezat Ignatul: Ziua Renașterii Porcilor
-
FSB susţine că a dejucat comploturile ucrainene de a ucide ofiţeri de rang înalt
-
China va construi cel mai mare baraj hidroenergetic din lume în Tibet
-
Un mare producător de maşini donează un milion de dolari pentru inaugurarea lui Donald Trump la Casa Albă
Potrivit lui Robert Bednarski, şi conţinutul video a devenit foarte important. Astfel, în fiecare zi, sunt înregistrate 4 miliarde de vizualizări ale unor clipuri video publicate pe Facebook.
Totodată, 50% dintre persoanele care au conturi pe Facebook se uită cel puţin la un videoclip în fiecare zi, iar cei mai mulţi oameni (75%) fac acest lucru folosind dispozitive mobile.
De asemenea, potrivit lui Bednarski, oamenii vor să fie conectaţi mereu. Astfel, utilizatorii reţelei Facebook obişnuiesc să verifice fluxul de ştiri (News Feed-ul), în medie, de 14 ori pe zi.
"Facebook este despre orice contează pentru noi, nu este doar despre poveşti şi despre poveştile prietenilor noştri, ci şi despre prieteni, familie, oameni pe care îi admirăm, despre lucruri care ne plac, care ne înconjoară şi care sunt relevante pentru noi. Facebook este şi despre branduri, care se dovedesc utile pentru vieţile noastre şi, acum, brandurile au oportunitatea să intre pe cea mai mare platformă media", a mai spus Robert Bednarski.
"Oamenii vor să fie conectaţi tot timpul, de dimineaţă şi până foarte târziu în noapte, vor să vorbească cu oamenii care le plac, să fie conectaţi cu locurile, cu brandurile care le plac", a spus Bednarski, precizând că, în acest context, va deveni din ce în ce mai importantă creativitatea bradurilor, pentru a putea atrage şi mai mult consumatorii. "Nu este vorba doar despre faptul că brandurile concurează cu alte branduri, ci şi de faptul că sunt în competiţie cu tot felul de poveşti", a explicat Robert Bednarski.
Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, care are 1,44 de miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, este prezentă la ICEEfest 2015 alături de alte companii gigant din lume, precum Google şi Twitter.
ICEEfest - Interactive Central and Eastern Europe Festival - a început joi şi se va încheia vineri. Evenimentul este organizat de ThinkDigital, în parteneriat cu Orange.
Citește pe alephnews.ro: Trump explodează pe Truth Social. Președintele ales le spune celor 37 de persoane cu pedepse comutate de Biden să „se ducă dracului” de Crăciun
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Citește și: ICEEfest 2015: Uber, Skype, Shazam, Yahoo, Facebook, Google şi alte companii majore analizează, la Bucureşti, revoluţia din IT
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Warren Buffett a spus cândva că o casă poate să fie un coşmar dacă ochii cumpărătorului sunt mai mari decât portofelul său. Totuşi, crede că investiţia sa de 31.500 de dolari este una dintre cele mai bune
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe