Impactul Internetului în tv şi eficienţa campaniilor publicitare online şi tv, analizate la ICEEfest

Impactul pe care Internetul şi conţinutul video digital îl au în dezvoltarea industriei de televiziune, precum şi eficienţa campaniilor publicitare online şi tv vor fi dezbătute în prima zi a ICEEfest, care se va desfăşura în 6 şi 7 iunie, la Grand Cinema Digiplex, din Băneasa Shopping City.

Urmărește
323 afișări
Imaginea articolului Impactul Internetului în tv şi eficienţa campaniilor publicitare online şi tv, analizate la ICEEfest

Impactul Internetului în tv şi eficienţa campaniilor publicitare online şi tv, analizate la ICEEfest (Imagine: iceefest.com)

În urma declarării ilegale a rebate-ului în tv de către Guvern, acesta este un subiect sensibil în România, prima întrebare fiind dacă bugetele alocate publicităţii video vor migra sau nu către Internet. În general, producătorii se întreabă dacă e mai înţelept sa păstreze conţinutul pe site-uri proprii sau să îl ofere diverselor platforme. În plus, lansarea oficială a Youtube în România a venit cu un mesaj evident: campaniile video TV nu mai pot ocoli online-ul, se arată într-un comunicat al organizatorilor.

În prima sesiune, reprezentantul Youtube Tomasz Czudowski va susţine o prezentare aplicată, după care o echipă amplă din partea Google va analiza Youtube atât din punctul de vedere al relaţiei cu producătorii de conţinut, cât şi al modului în care e abordată piaţa de advertising.

Trainingul de content va fi susţinut de Maciej Sojka, cel care răspunde de parteneriatele de conţinut ale Youtube în Europa Centrală şi de Est, iar discuţia va lămuri dilemele producătorilor de conţinut video, inclusiv conţinutul produs la tv, legat de modul în care acesta trebuie utilizat online pentru o monetizare cât mai eficientă.

Ulterior va urma o incursiune în studii de caz şi formate disponibile pe Youtube şi în România pentru clienţii de publicitate interesaţi de performanţe cât mai bune în domeniu, training susţinut de Bogdana Butnar şi Doina Costache de la Google Romania.

Tot din acest domeniu, o altă companie globală majoră prezentă la ICEEfest este DG Mediamind, care crede cu tărie că viitorul este al campaniilor publicitare integrate TV şi online. Tej Rekhi, International Innovation Strategist, va susţine o prezentare inspiraţională în acest sens, urmând ca atenţia pe acest subiect să se mute apoi la prezentari şi discuţii aplicate, cu playeri globali majori precum HBO, Discovery Channel şi BBC, care vor schimba opinii cu televiziuni sau platforme importante din regiune, precum Kanal D, Alpha TV din Grecia sau SeeNow.

ICEEfest (Interactive Central and Eastern Europe Festival) este noul brand sub care evenimentul lansat local RoNewMedia în 2008 a atacat, începând de anul trecut, piaţa evenimentelor majore din domeniul tehnologiei şi industriei digitale care au loc în regiune.

Festivalul este organizat în parteneriat cu Orange şi cu sprijinul Microsoft - prin Internet Explorer 10 şi Windows 8 - şi se va desfăşura peste două săptămâni, în 6 şi 7 iunie, la Grand Cinema Digiplex din cadrul Baneasa Shopping City. Biletele sunt disponibile pe site-ul www.ICEEfest.com.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici