Interviuri cu Radu Florescu şi Bogdan Enoiu, în cartea "Primul an de publicitate", lansată la IAA

Volumul "Primul an de publicitate", de Petre Barbu, care cuprinde interviuri cu unele dintre cele mai importante persoane din industria de publicitate din România, între care Radu Florescu, Bogdan Enoiu şi Veronica Savanciuc, va fi lansat pe 11 decembrie, la sediul IAA România.

Urmărește
194 afișări
Imaginea articolului Interviuri cu Radu Florescu şi Bogdan Enoiu, în cartea "Primul an de publicitate", lansată la IAA

Interviuri cu Radu Florescu şi Bogdan Enoiu, în cartea "Primul an de publicitate", lansată la IAA

Potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX, volumul de interviuri "Primul an de publicitate", apărut la Editura Tandem Media, va fi lansat pe 11 decembrie, de la ora 18.00, la sediul din Bucureşti al International Advertising Association Romania (IAA România).

"Primul an de publicitate" cuprinde 13 interviuri cu primii antreprenori români care au înfiinţat agenţii de publicitate la începutul anilor ţ90. "Este o carte despre începuturile unei industrii necunoscute în România, despre oamenii care au avut curajul şi energia de a porni de la zero într-un domeniu pe care nu-l cunoşteau. Întâmplările, emoţiile, spaimele de atunci, toate transpuse în interviurile realizate pe parcursul ultimului an, conturează nu numai punctul de pornire al publicităţii româneşti, ci şi o Românie a anilor ’90 cu oameni plini de speranţe şi încredere", se spune în comunicat.

Evenimentul de lansare a cărţii "Primul an de publicitate" va avea loc în prezenţa autorului, dar şi a celor 13 interlocutori: Radu Florescu (Saatchi&Saatchi), Cristian Burci (Graffiti), Bogdan Enoiu (McCann), Adrian Drăghici (RomKU), Veronica Savanciuc (Lowe), Mihail Vârtosu (Grey), Dragoş Grigoriu (Tempo), Mihaela Rus (Vitrina Advertising), Alexandru Doru Spătaru (Front Line Marketing), Gabriel Faflei (Monopoly Media), Ioana şi Ştefan Iordache (Leo Burnett) şi Teddy Dumitrescu (Publicis).

Petre Barbu este ziarist şi scriitor. Primele articole despre agenţiile de publicitate le-a scris începând cu anul 1993. De aproape 20 de ani scrie în presă despre industria de publicitate şi media din România.

Scriitorul Petre Barbu a debutat editorial cu volumul de nuvele "Tricoul portocaliu fără număr de concurs" (Editura Cartea Românească, 1993). A publicat şi romanele: "Dumnezeu binecuvântează America" (Editura Nemira, 1995); "Ultima tresărire a submarinului legionar" (Editura Nemira, 1998) şi "Blazare" (Editura Polirom, 2005). A mai publicat volumul "Teatru" (Editura Unitext, 2003) şi volumul de schiţe şi nuvele "Până la capătul liniei" (Editura Cartea Românească, 2012).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici