Iuliana Beregoi, despre fenomenul „Lara”: singurul serial românesc difuzat pe Netflix. La doar 17 ani, îmbină actoria cu dragostea pentru muzică

  • Iuliana Beregoi este protagonista serialului-fenomen românesc, „Lara”
  • Lansat în 2017, a strâns peste 500.000 de vizulalizări în primele 24 de ore
  • Producţia a avut doar 3 sezoane, iar primul episod din sezonul 1 a înregistrat 4 milioane de vizualizări
  • Serialul are ca scop conştientizarea şi depistarea bolilor mintale
Urmărește
3917 afișări
Imaginea articolului Iuliana Beregoi, despre fenomenul „Lara”: singurul serial românesc difuzat pe Netflix. La doar 17 ani, îmbină actoria cu dragostea pentru muzică

Iuliana Beregoi este protagonista primului şi singurului serial românesc difuzat pe Netflix. Lansat în 2017, serialul „Lara” a reuşit să strângă peste 500.000 de vizualizări în primele 24 de ore.

„A fost o experienţă foarte frumoasă pentru că dintotdeauna mi-a plăcut, pe lângă cântat, să şi joc în acelaşi timp. Să fiu actriţă. Mereu mi-am dorit să le îmbin pe amândouă. Chiar mă bucur foarte mult pentru că am jucat în serialul «Lara». Sinceră, nu îmi vine să cred că am jucat în «Lara»şi că a ajuns atât de departe acest serial”, mărturiseşte Iuliana Beregoi.

Iuliana este artistă de muzică pop, vine din Republica Moldova şi face parte din generaţia Z. Ea a fost descoperită la Festivalul Internaţional MusicForKids, care se desfăşoară de 10 de ani la Iaşi

Producţia serialului „Lara” s-a întins pe o durată de 3 sezoane şi a şocat încă de la primul episod, care a înregistrat peste patru milioane de vizualizări. Serialul prezintă viaţa unei adolescente care s-a pierdut într-o metropolă şi nu poate lua legătura cu niciun apropiat. Protagonista şi-a pierdut memoria,  iar acţiunea se petrece în jurul acesteia şi a noilor săi prieteni.

Filmul, în care joacă vedete precum Lora sau Alina Eremia, a fost realizat în mare parte la Iaşi.

„Mă regăseam foarte mult în Lara pentru că, uneori, Lara era mai retrasă, mai ruşinoasă. În acelaşi timp, avea încredere în ea, mergea înainte orice s-ar întâmpla, asta era cea mai importantă chestie”, spune Iuliana Beregoi.

Tânăra artistă s-a simţit în largul său la filmări şi spune că rolul i-a venit mănuşă. Datorită activităţii de vlogger, a reuşit să facă din cameră un aliat. Şi, nu în ultimul rând, a reuşit să mute munţii din loc şi să primească aprecierea celor din jurul său

„Singura chestie complicată pentru mine, la început, a fost să învăţ toate textele pe de rost şi...Pe bune! Primele 2, 3 episoade le învăţam pe de rost. Dar mi-am dat seama după ca nu trebuie să le învăţ aşa”, explică Iuliana.

La doar 17 ani, Iuliana Beregoi este Brand Ambassador al unei campanii de conştientizare a problemelor mintale care a avut loc în America. Adolescenta este foarte activă şi pe social media, unded a devenit în scurt timp un model inspiraţional pentru fanii săi. Iar muzica, spune ea, este pansament pentru suflet.

„Pentru mine a fost foarte, foarte important acest proiect şi încă este. Mă bucur că pe foarte mulţi i-am putut ajuta şi foarte mulţi au luat acest proiect ca pe un sfat. De aceea, foarte mulţi au trecut peste orice obstacole şi au început să aibă mai multă încredere în ei”, povesteşte Iuliana.

Artista are chiar şi un sfat pentru comunitatea sa din mediul online: „Să aveţi încredere în voi, să ştiţi că eu sunt alături de voi şi vă iubesc enorm de mult. Trecem peste orice obstacol împreună!”

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici