"Land of Jokes" şi "Serviciul Român de Comedie", în fruntea audienţelor, duminică seară, la Pro TV

Noul sezon de umor inaugurat la Pro TV, duminică seară, cu noile ediţii "Land of Jokes" şi "Serviciul Român de Comedie" a atras în faţa televizoarelor pe cei mai mulţi români, emisiunile clasându-se pe primul loc în audienţă, atât pe publicul din mediul urban, cât şi pe cel comercial.

Urmărește
12 afișări

În minutul de aur, de la 21.00, emisiunea "Land of Jokes" înregistra pe publicul din mediul urban un vârf de audienţă de 11,6 puncte de rating şi 22,3% cotă de piaţă. Noul sezon "Land of Jokes" a fost însă lider de audienţă pe tot intervalul său de difuzare, între 20.47 - 21.49.

Telespectatorii au preferat aventurile Nemuriciului sau întrecerile din concursul "Politicienii au talent" oricărui alt program, astfel că emisiunea "Land of Jokes" a înregistrat pe publicul din mediul urban o audienţă medie de 8,7 puncte de rating şi 16,6% cotă de piaţă, Antena 1 clasându-se pe poziţia a doua, cu 6,4 puncte de rating şi 12,3 procente din cota de piaţă. Şi pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, "Land of Jokes" a condus topul audienţelor, cu o medie de 6,8 puncte de rating şi 15,3% cotă de piaţă, emisiunea fiind urmată de programele Antenei 1, cu 6 puncte de rating şi 13,5% cotă de piaţă.

Şi întoarcerea la datorie a agenţilor "Serviciului Român de Comedie", condus de Toni Grecu, a fost mult aşteptată de români, astfel că show-ul a fost lider incontestabil de audienţă în intervalul orar 21.50 - 22.53. Invitatul lui Toni Grecu, Marian Vanghelie, dar şi Gigi Becali cântând (Dragoş Stoica) sau inspecţiile agenţilor în magazine de vise sau vămi au smuls hohote de râs telespectatorilor Pro TV, show-ul atingând pe publicul din mediul urban, în minutul său de aur, de la 22.13, un vârf de audienţă de 9 puncte de rating şi 19,1 procente din cota de piaţă.

"Serviciul Român de Comedie" a fost lider de audienţă pe publicul din mediul urban, cu o medie de 6,8 puncte de rating şi 14,8 procente din cota de piaţă, faţă de Antena 1, care s-a clasat a doua, cu 3,8 puncte de rating şi 8,3% cotă de piaţă. Emisiunea a condus topul şi pe publicul comercial, cu o medie de 6,4 puncte de rating şi 15,5% cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, după DigiSport, cu o medie de 3,4 puncte de rating şi 8,3% cotă de piaţă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici