"Land of Jokes" şi "Serviciul Român de Comedie", pe primul loc în topul audienţelor

Emisiunile "Land of Jokes" şi "Serviciul Român de Comedie", difuzate de Pro TV, au fost pe primul loc în topul audienţelor, în prima lună a noului sezon, informează televiziunea.

Urmărește
68 afișări
Imaginea articolului "Land of Jokes" şi "Serviciul Român de Comedie", pe primul loc în topul audienţelor

"Land of Jokes" şi "Serviciul Român de Comedie", pe primul loc în topul audienţelor (Imagine: Mediafax Foto)

În toamna aceasta, românii au ales comedia la Pro TV. Cele mai tari scheciuri, inventate cu mult haz şi puse în scenă cu talent, cele mai amuzante personaje şi cei mai simpatici invitaţi, toate au adus umorul de la Pro TV pe primul loc în preferinţele telespectatorilor. Astfel, în perioada 10 - 31 octombrie, emisiunile "Land of Jokes" şi "Serviciul Român de Comedie" au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă în intervalul în care au fost difuzate.

Din 10 octombrie, primele patru ediţii ale show-ului "Land of Jokes" au ţinut în faţa televizoarelor cei mai mulţi români, emisiunea fiind lider incontestabil de audienţă. Românii au ales să se distreze în fiecare duminică seara, de la 20.45, împreună cu locuitorii din "Land of Jokes": glumele s-au ţinut lanţ în noua rubrică "Politicienii au talent", în care oamenii de stat s-au întrecut în cele mai haioase abilităţi, barul "Hard Jokes Caffe" a continuat să servească cele mai acide întâmplări din pestriţa lume mondenă bucureşteană, în vreme ce Nemuriciul a dat jos din cui arsenalul de glume şi a întors pe toate feţele istoria românilor, spusă altfel decât până acum.

Prima lună de umor în ţara glumelor a înregistrat, pe publicul din mediul urban, o audienţă medie de 6,6 puncte de rating şi 14,3 procente din cota de piaţă, Pro TV fiind urmat de Antena 1 cu o medie de 4,6 puncte de rating şi 9,9 % cotă de piaţă. Şi pe publicul comercial din mediul urban cu vârste curpinse între 18 şi 49 de ani, "Land of Jokes" a fost lider în intervalul 10-31 octombrie, cu o medie de 5,8 puncte de rating şi 14,8 % cota de piaţă, în vreme ce programele Antenei 1 s-au clasat pe poziţia secundă, cu 4,7 puncte de rating şi 12 % cota de piaţă.

Şi agenţii "Serviciului Român de Comedie", condus de Toni Grecu, i-au cucerit pe români, astfel că cele patru ediţii ale show-ului se plasează şi ele în fruntea clasamentului audienţelor. În perioada 10-31 octombrie, Serviciul a arătat cum se relaxează politicienii în proaspăt deschisul salon "Relaxare şi Reformă", a făcut haz de toate întâmplările actuale din colorata Românie, a trecut în revistă succesul răsunător al parodiilor muzicale pe care le-a lansat în vară pe Internet şi s-a întâlnit cu invitaţi speciali, precum Ştefan Bănică, Dan Bittman, Daniel Ghiţă sau Horia Brenciu şi Virgil Ianţu.

Astfel, prima lună de comedie în Casa PROporului a înregistrat o medie de audienţă de 5,6 puncte de rating şi 13,8 % cotă de piaţă, pe publicul din mediul urban, în vreme ce Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, după TVR 1, cu o medie de numai 2,8 puncte de rating şi 6,9 procente din cota de piaţă. Şi pe publicul comercial "Serviciul Român de Comedie" este pe locul fruntaş, cu o medie pe prima lună de 5,2 puncte de rating şi 14,6 procente din cota de piaţă, faţă de Antena 1 care se afla abia pe locul al patrulea al clasamentului, după TVR 1 şi Acasă, cu o medie de 2,3 puncte de rating şi 6,3 % cota de piaţă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici