"Las Fierbinţi", cel mai urmărit serial românesc al lunii martie

Serialul "Las Fierbinţi", difuzat în fiecare joi la Pro TV, îşi confirmă de la o săptămână la alta poziţia de lider absolut de audienţă pe segmentul său orar, fiind cel mai urmărit serial românesc al lunii martie, informează televiziunea.

Urmărește
700 afișări
Imaginea articolului "Las Fierbinţi", cel mai urmărit serial românesc al lunii martie

"Las Fierbinţi", cel mai urmărit serial românesc al lunii martie

După un debut spectaculos, cu cele mai bune cifre de audienţă din ultimii 10 ani la lansarea unui serial, "Las Fierbinţi" a deţinut supremaţia în topul audienţelor în fiecare seară de joi, fiind totodată şi cel mai urmărit serial de televiziune românesc al lunii martie.

Astfel, în luna martie, serialul "Las Fierbinţi" s-a detaşat ca lider de audienţă, cu o medie pe toată luna de 10,7 puncte de rating si 23,7% cotă de piaţă la nivelul publicului comercial.

În aceeaşi lună, programele Antenei 1 din acelaşi interval orar au înregistrat valori medii de două ori mai mici, respectiv 5,1 puncte de rating şi 11,3 procente din cota de piaţă. La nivelul ţării, aproape 2 milioane de români au urmărit, în medie, în luna martie, aventurile pline de umor ale localnicilor din Fierbinţi.

De la debut şi până în prezent, serialul "Las Fierbinţi" a înregistrat performanţe demne de invidiat, obţinând un leadership de 100%, cu o medie pe publicul său ţintă de 10,5 puncte de rating şi 23,4 procente din cota de piaţă, adică dublu faţă de Antena 1, cu 5,2 puncte de rating şi 11,6% cota de piaţă.

Episodul difuzat de Pro TV joi seară a fost lider de audienţă, devansând toate celelalte programe ale intervalului orar 20.30 - 21.28. Peste 2 milioane de români la nivelul întregii ţări erau cu ochii pe "Las Fierbinţi" în minutul de maximă audienţă, 21.09, atunci când Pro TV obţinea un vârf de audienţă pe publicul său ţintă de 13 puncte de rating şi 29,1% cota de piaţă, mai mult decât dublu faţă de Antena 1.

"Las Fierbinţi" a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public în intervalul său de difuzare. Astfel, pe publicul comercial - din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani -, Pro TV a condus detaşat topul, cu o audienţă medie de 9,2 puncte de rating şi 21,5% cota de piaţă, în vreme ce Antena 1 obţinea o medie de 5,6 puncte de rating şi 13,1 procente din cota de piaţă.

Şi pe publicul din mediul urban, Pro TV a fost lider absolut de audienţă, cu o medie de 7,4 puncte de rating şi 15,2% cota de piaţă, faţă de Antena 1, care înregistra 5,1 puncte de rating şi 10,5% cota de piaţă. La nivelul întregii populaţii a României, "Las Fierbinţi" a fost, joi seară, lider absolut, cu o medie de 8 puncte de rating şi 16,3 procente din cota de piaţă, în timp ce Antena 1 avea 5,5 puncte de rating şi 11,2% cota de piaţă.

Săptămâna viitoare, joi, de la ora 20.30, "Las Fierbinţi" va fi vizitat de persoane cu greutate. Pe uliţele satului îşi fac apariţia două personaje spumoase, interpretate inegalabil de marii actori Ileana Stana-Ionescu şi Horaţiu Mălăele, care vor da savoare întâmplărilor din "Las Fierbinţi".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici