Prima pagină » Cultură-Media » TVR 1, lider de audienţă cu emisiunea „O dată-n viaţă”

TVR 1, lider de audienţă cu emisiunea „O dată-n viaţă”

TVR 1 a fost lider de audienţă cu emisiunea "O dată-n viaţă", vineri, între orele 21.00 - 22.50, şi sâmbătă, între 16.40 - 18.30, informează Televiziunea Publică.
30 ian. 2011, 15:39, Cultură-Media

Astfel, 1.472.000 de telespectatori au urmărit, în medie, vineri seara, la nivel naţional, un „Best of” al programul de divertisment „O dată-n viaţă” de la TVR 1, conform datelor furnizate de GfK România şi prelucrate de Compartimentul Strategie şi Cercetare de Piaţă (Direcţia Marketing şi Vânzări al Societăţii Române de Televiziune). În intervalul 21.00 – 22.50, TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 7,3% şi o cotă de piaţă medie de 16,1%, ocupând la nivel naţional locul întâi în preferinţele publicului.

Cu un rating de 5,9% (673.000 de telespectatori) şi cotă de piaţă medie de 13,2%, „O dată-n viaţă” a surclasat celelalte posturi de televiziune şi la nivelul publicului urban.

Dacă prima parte a emisiunii a reuşit să adune o medie de 1.444.000 de telespectatori (7,1% rating şi 14,8% share) la nivel naţional, în partea a doua, „O dată-n viaţă” a fost urmărită de 1.597.000 de telespectatori (7,9% rating mediu şi 18,7% share).

Totodată, sâmbătă, în intervalul orar 16.40 – 18.30, TVR 1 a devansat din nou ca audienţă celelalte televiziuni, difuzând, în reluare, acelaşi „Best of” al programului „O dată-n viaţă”. Astfel, la nivelul întregii ţări, 960.000 de telespectatori în medie au preferat reluarea emisiunii de la Televiziunea Publică, dintre care 483.000 în mediul urban. Pe intervalul amintit, TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 4,7% şi o cotă medie de piaţă de 13,5% la nivel naţional, respectiv un rating mediu de 4,2% şi o cotă medie de piaţă de 11,6% la nivelul publicului urban.