În minutul de aur, de la 21.48, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV înregistra 14,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 37,5%. În acest minut, Antena 1 obţinea doar 3,2 puncte de rating şi 8,4% cotă de piaţă, informează Pro TV.
Pro TV a fost lider de piaţă incontestabil pe toate segmentele de public. Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV înregistra o audienţă medie de 10,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 30,2%, în timp ce Antena 1 obţinea mai puţin de jumătate, 4,3 puncte de rating şi 12,5% cotă de piaţă.
Pe întreg publicul din mediul urban, Pro TV a înregistrat tot o audienţă dublă faţă de cea a competitorului său direct. În timp ce Pro TV obţinea 8,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20,2%, Antena 1 înregistra doar 5,1 puncte de rating şi 11,5% cotă de piaţă.
Marţi seară, la Pro TV, un nigerian şi o tânără de origine maghiară au dorit să arate că şi ei pot deveni „Vocea României”, în timp ce doi fraţi au cântat pentru a-i convinge pe antrenori să se întoarcă.