Telespectatorii preferă anchetele minuţioase marca „România, te iubesc!”. Astfel, duminică, 13 martie, atunci când corespondentul special Anca Nastasi a prezentat în cadrul emisiunii „România, te iubesc!” două anchete spectaculoase, Pro TV a fost lider de audienţă.
„Un român mişcă New York-ul” şi „Hrana sănătoasă, un lux” au fost reportajele care au propulsat emisiunea în topul preferinţelor telespectatorilor. În minutul de aur al emisiunii, înregistrat la 18.57, la nivelul întregii populaţii a României, peste 2.000.000 de telespectatori erau cu ochii pe Pro TV, care obţinea, pe publicul din mediul urban, un rating de 11,6 puncte şi o cotă de piaţă de 28%.
În intervalul 17.58 – 18.59, când a fost difuzată emisiunea, Pro TV a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 5,3 puncte de rating şi 17,5 procente din cota de piaţă. În acest timp, Prima TV, următoarea clasată, a avut 3,8 puncte de rating şi 12,8% cotă de piaţă, iar Antena 1 se clasa abia pe locul al treilea.
Pro TV a fost lider de audienţă şi pe publicul din mediul urban, unde a obţinut un rating de 5,1 puncte şi 13,6% din cota de piaţă, în timp ce Prima TV avea 3,5 puncte de rating şi 9,4% cota de piaţă. Şi pe acest public Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea.