- Home
- Cultură-Media
- LONDRA, (15.04.2009, 15:56)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Majoritatea advertiserilor americani folosesc Twitter, LinkedIn, Facebook şi blogurile
Circa 90% dintre advertiserii americani folosesc în prezent platforme de socializare pentru a se promova, cele mai populare site-uri sociale folosite fiind Twitter, LinkedIn, Facebook, dar şi blogurile, informează Warc.com.
Urmărește
74 afișări
Circa 90% dintre advertiserii americani folosesc Twitter, LinkedIn, Facebook şi blogurile
În pofida faptului că din ce în ce mai mulţi advertiseri folosesc platformele de socializare pentru a se promova, există îndoieli privind sistemul de măsurare a eficienţei publicităţii pe astfel de site-uri.
Cercetătorul de piaţă Michael Stelzner a realizat un sondaj, pe un eşantion de 880 de advertiseri, în numele organizatorilor Social Media Success Summit 2009. Potrivit rezultatelor sondajului, 88% dintre respondenţi folosesc platformele de socializare pentru a se promova.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FastGlioma ajută neurochirurgii în detectarea tumorilor reziduale. Cum funcționează sistemul cu Inteligență Artificială
-
Liga Naţiunilor: România - Kosovo, de la 21:45. A fost anunţată echipa de start
-
Iohannis s-a văzut cu Scholz la Berlin: discuţii despre stimularea investiţiilor
-
Ciolacu va pune la dispoziţie explicaţiile Ucrainei în privinţa interdicţiei lui George Simion
De asemenea, 86% dintre respondeţi folosesc Twitter, 79% - blogurile , 78% - LinkedIn, iar 77% - Facebook.
Pe de altă parte, platforma video YouTube este folosită în strategia de promovare de circa 41% dintre advertiserii care au luat parte la sondaj, în timp ce 31% dintre aceştia folosesc promovarea pe forumuri.
Circa 64% dintre participanţii la sondaj au declarat că au petrecut, în medie, cinci ore pe săptămână dezvoltând iniţiative legate de platformele de socializare, în timp ce 39% au petrecut peste 10 ore pe săptămână pentru acelaşi tip de activităţi. 9,6% dintre respondenţi au precizat că petrec peste 20 de ore pe săptămână rezolvând activităţi care au legătură cu site-urile sociale.
De asemenea, potrivit sondajului, 33% dintre participanţi au declarat că platformele de socializare i-au ajutat în finalizarea unor afaceri.
Citește pe alephnews.ro: Sectorul tech e „zguduit” de prezența lui Elon Musk. Ce impact are noua Administrație Trump asupra marilor companii
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Israelul a distrus o facilitate nucleară iraniană. Aceasta era considerată inactivă după închiderea oficială din 2003
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Povestea româncei care a creat una dintre cele mai importante afaceri româneşti, cu care a devenit şi miliardară in euro
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
S-a despărțit cuplul anului din tenisul mondial. Gestul rusoaicei Anna Kalinskaya, după ce Jannik Sinner a dat o declarație ciudată despre relația lor
PROSPORT.RO
Ce a apărut la mormântul lui Silviu Prigoană, la o zi după înmormântare: 'Nu trebuie să ne fie frică de moarte'
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe