"MasterChef", din nou lider de audienţă pe publicul comercial din mediul urban

Cea de-a şasea ediţie a super show-ului de gătit "MasterChef" a fost lider de audienţă, miercuri seară, la Pro TV, când Răzvan Oana şi Ştefania Macau au fost eliminaţi din concurs, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Urmărește
195 afișări
Imaginea articolului "MasterChef", din nou lider de audienţă pe publicul comercial din mediul urban

"MasterChef" - lider de audienţă miercuri seară, la Pro TV

Cea de-a şasea ediţie a show-ului "MasterChef" i-a adus pe concurenţi pe culmile extazului, dar şi ale agoniei, astfel că cele două probe ale serii, cantina socială şi testul sub presiune, i-au trecut pe aceştia prin toate stările posibile. De la bucuria de a găti pentru aproape 200 de persoane fără posibilităţi materiale, care iau masa la cantină socială, la nervii întinşi la maximum din bucătărie, la munca în echipa cu oameni cu care sunt în competiţie, la lacrimi şi dorinţa de a abandona competiţia, toate au fost stări prin care au trecut concurenţii "MasterChef" marţi seară.

Show-ul a fost din nou lider absolut de audienţă. Astfel, în minutul de aur, 22.28, Pro TV a obţinut un vârf de audienţă pe publicul său ţintă de 18,7 puncte de rating şi 35,2 procente din cota de piaţă. Pro TV a fost lider detaşat de audienţă înregistrând o medie pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, de 14,4 puncte de rating şi 27,4% cota de piaţă, în vreme ce Antena 1 se clasa a treia, după Kanal D, cu o medie de 6 puncte de rating şi 11,5% cotă de piaţă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici