Măsurarea audienţei talk-show-urilor TV, extinsă pe reţelele de socializare

Compania Nielsen a luat decizia de a măsura audienţele talk-show-urilor TV nu doar pe Twitter, ci şi pe alte două reţele de socializare celebre, Facebook şi Instagram, informează variety.com.

Urmărește
274 afișări
Imaginea articolului Măsurarea audienţei talk-show-urilor TV, extinsă pe reţelele de socializare

Măsurarea audienţei talk-show-urilor TV, extinsă pe reţelele de socializare

Atunci când Nielsen a lansat produsul "Twitter TV Ratings", în toamna anului 2013, compania spera să monitorizeze în acest fel o mare parte din conversaţiile referitoare la talk-show-urile TV care au loc în universul reţelelor de socializare. Compania a decis de curând că trebuie să extindă acest nivel de monitorizare, deoarece multe dintre acele conversaţii au loc în afara reţelei de microblogging Twitter.

Pe lângă Twitter, Nielsen va monitoriza mai întâi Facebook, iar, mai târziu, Instagram, pentru a măsura nivelul conversaţiilor referitoare la talk-show-urile de televiziune prin intermediul mesajelor publicate de internauţi pe aceste reţele de socializare, în discuţiile lor cu prietenii, membrii familiilor lor, admiratorii lor sau cu publicul general.

Noul instrument de măsurare a audienţei se va numi "Social Content Ratings" şi va deveni disponibil în prima jumătate a anului 2016, pe toate pieţele în care "Nielsen Twitter TV Ratings" operează deja în prezent: Australia, Italia, Mexic şi Statele Unite.

Această extindere demonstrează încă o dată importanţa tot mai mare pe care o au reţelele de socializare în procesul de influenţare a comportamentului consumatorilor.

Cunoaşterea felului şi a momentului în care vor apărea discuţii între telespectatori despre anumite programe TV, dar şi a părerilor pe care consumatorii de programe de televiziune le au despre o anumită emisiune, vor ajuta posturile TV să îşi potenţeze mai bine eforturile promoţionale sau chiar să remodeleze direcţia creativă a unui serial, talk-show sau emisiuni.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici