- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (10.04.2008, 16:10)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
MEDIAFAX a lansat a opta ediţie a anuarului Media & Advertising
Internetul va înregistra în 2008 cea mai mare creştere (40%) a investiţiilor nete atrase în România de mediile publicitare, confom unui studiu publicat în a opta ediţie a anuarului Media & Advertising, lansat de agenţia MEDIAFAX joi, 10 aprilie.
Urmărește
60 afișări
MEDIAFAX a lansat a opta ediţie a anuarului Media & Advertising
Mediafax Annual Report – Media & Advertising 2008, editat de MEDIAFAX, cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România, cuprinde analize şi studii despre piaţa de profil, inclusiv din punctul de vedere al mediilor publicitare cu cel mai ridicat potenţial de creştere.
Astfel, un studiu realizat la cererea MEDIAFAX de departamentul de cercetare al MediaPro arată că advertiserii vor face investiţii nete cu 40% mai mari pe Internet în acest an comparativ cu 2007, pe locurile următoare situându-se creşterile pe TV (33%), cinema (aproape 22%), radio (19%), presă scrisă (18%), panotaj şi evenimentele de promovare (18% fiecare). La realizarea studiului au participat reprezentanţi ai agenţiilor şi ai clienţilor de publicitate din România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
„Gladiator II” sub lupa istoricilor: Ficţiune spectaculoasă sau adevăr denaturat?
-
Ion Cristoiu: Stalingrad: Românii dădeau cu ciocanul în tancurile ruseşti ca să le oprească!
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
Mediile publicitare cu cel mai ridicat potenţial de creştere în următorii cinci ani sunt considerate a fi Internetul, televiziunea şi panotajul, arată Mediafax Annual Report – Media & Advertising 2008.
În ceea ce priveşte tendinţele din publicitatea online, principalii jucători din domeniu menţionează în Mediafax Annual Report – Media & Advertising 2008 creşterea bugetelor pentru web ale advertiserilor importanţi, diversificarea mijloacelor de comunicare online şi accentul mai mare pus pe interactivitate.
"Mediafax Annual Report – Media & Advertising 2008 face o analiză a pieţei locale şi internaţionale de profil din 2007, dar anticipează şi fenomene care se vor petrece în decursul acestui an în domenii precum media planning, outdoor, producţie publicitară, web advertising, PR şi presă online. La fel ca precedentele ediţii, anuarul a fost conceput ca un instrument de lucru util pentru specialiştii în comunicare", a declarat Cristina Blănaru, redactor-şef al anuarului.
A opta ediţie a Mediafax Annual Report Media & Advertising este structurată pe patru secţiuni principale: Marketing, Advertising, Mass-Media şi Tipografii.
Pe lângă analize şi studii despre industria de media şi publicitate din România şi din străinătate, Mediafax Annual Report – Media & Advertising 2008 conţine o retrospectivă a evenimentelor anului trecut şi baze de date cu firmele din domeniu.
Anuarul se distribuie împreună cu CD-ul interactiv Mediafax Annual Report – Media & Advertising 2008, ce cuprinde o bază de date complexă a companiilor din mass-media, publicitate, marketing, PR şi alte sectoare conexe.
Mediafax Annual Report - Media&Advertising este o publicaţie de specialitate dedicată furnizorilor, consumatorilor şi operatorilor din mass-media, publicitate, marketing şi PR. Apare în prima parte a anului şi se distribuie gratuit către principalii advertiseri, agenţii de publicitate, firme de producţie publicitară, companii de PR, mass-media etc. Ediţia tipărită este însoţită de un CD ce permite căutări avansate în baza de date cu toate companiile listate în publicaţie, inclusiv pentru a obţine statistici pe fiecare domeniu după criterii precum număr de clienţi, cifră de afaceri, profit net etc.
MEDIAFAX este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania face parte din cel mai mare trust media din România, MediaPro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile MEDIAFAX se numără fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări audio cu declararaţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, MEDIAFAX se adresează şi consumatorilor finali, prin www.mediafax.ro.
Citește pe alephnews.ro: Donald Tusk, premierul Poloniei, avertizează că amenințarea unui Al Treilea Război Mondial este „serioasă și reală”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Intră România în Schengen din ianuarie? Momentul decisiv ar putea fi reprezentat de discuția de la Budapesta
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Bahmu și-a scos asul din mânecă! Vești crunte pentru Honorius. Ce le-a cerut judecătorilor, în cazul în care fiii ei nu vor să părăsească vila lui Prigoană
CANCAN.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe