MEDIAFAX a lansat a opta ediţie a anuarului Media & Advertising

Internetul va înregistra în 2008 cea mai mare creştere (40%) a investiţiilor nete atrase în România de mediile publicitare, confom unui studiu publicat în a opta ediţie a anuarului Media & Advertising, lansat de agenţia MEDIAFAX joi, 10 aprilie.

Urmărește
60 afișări
Imaginea articolului MEDIAFAX a lansat a opta ediţie a anuarului Media & Advertising

MEDIAFAX a lansat a opta ediţie a anuarului Media & Advertising

Mediafax Annual Report – Media & Advertising 2008, editat de MEDIAFAX, cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România, cuprinde analize şi studii despre piaţa de profil, inclusiv din punctul de vedere al mediilor publicitare cu cel mai ridicat potenţial de creştere.

Astfel, un studiu realizat la cererea MEDIAFAX de departamentul de cercetare al MediaPro arată că advertiserii vor face investiţii nete cu 40% mai mari pe Internet în acest an comparativ cu 2007, pe locurile următoare situându-se creşterile pe TV (33%), cinema (aproape 22%), radio (19%), presă scrisă (18%), panotaj şi evenimentele de promovare (18% fiecare). La realizarea studiului au participat reprezentanţi ai agenţiilor şi ai clienţilor de publicitate din România.

Mediile publicitare cu cel mai ridicat potenţial de creştere în următorii cinci ani sunt considerate a fi Internetul, televiziunea şi panotajul, arată Mediafax Annual Report – Media & Advertising 2008.

În ceea ce priveşte tendinţele din publicitatea online, principalii jucători din domeniu menţionează în Mediafax Annual Report – Media & Advertising 2008 creşterea bugetelor pentru web ale advertiserilor importanţi, diversificarea mijloacelor de comunicare online şi accentul mai mare pus pe interactivitate.

"Mediafax Annual Report – Media & Advertising 2008 face o analiză a pieţei locale şi internaţionale de profil din 2007, dar anticipează şi fenomene care se vor petrece în decursul acestui an în domenii precum media planning, outdoor, producţie publicitară, web advertising, PR şi presă online. La fel ca precedentele ediţii, anuarul a fost conceput ca un instrument de lucru util pentru specialiştii în comunicare", a declarat Cristina Blănaru, redactor-şef al anuarului.

A opta ediţie a Mediafax Annual Report Media & Advertising este structurată pe patru secţiuni principale: Marketing, Advertising, Mass-Media şi Tipografii.

Pe lângă analize şi studii despre industria de media şi publicitate din România şi din străinătate, Mediafax Annual Report – Media & Advertising 2008 conţine o retrospectivă a evenimentelor anului trecut şi baze de date cu firmele din domeniu.

Anuarul se distribuie împreună cu CD-ul interactiv Mediafax Annual Report – Media & Advertising 2008, ce cuprinde o bază de date complexă a companiilor din mass-media, publicitate, marketing, PR şi alte sectoare conexe.

Mediafax Annual Report - Media&Advertising este o publicaţie de specialitate dedicată furnizorilor, consumatorilor şi operatorilor din mass-media, publicitate, marketing şi PR. Apare în prima parte a anului şi se distribuie gratuit către principalii advertiseri, agenţii de publicitate, firme de producţie publicitară, companii de PR, mass-media etc. Ediţia tipărită este însoţită de un CD ce permite căutări avansate în baza de date cu toate companiile listate în publicaţie, inclusiv pentru a obţine statistici pe fiecare domeniu după criterii precum număr de clienţi, cifră de afaceri, profit net etc.

MEDIAFAX este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania face parte din cel mai mare trust media din România, MediaPro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile MEDIAFAX se numără fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări audio cu declararaţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, MEDIAFAX se adresează şi consumatorilor finali, prin www.mediafax.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici