Mediafax a lansat cea de-a doua versiune a site-ului www.mediafax.biz

Mediafax, cel mai mare furnizor român de informaţie generală şi de afaceri, a lansat, miercuri, versiunea a doua a site-ului www.mediafax.biz, care oferă utilizatorilor secţiunea Hoteluri & Săli de conferinţă, alături de noi funcţionalităţi şi un layout îmbunătăţit.

Urmărește
25 afișări
Imaginea articolului Mediafax a lansat cea de-a doua versiune a site-ului www.mediafax.biz

Mediafax a lansat cea de-a doua versiune a site-ului www.mediafax.biz

Secţiunea Hoteluri & Săli de conferinţă, care poate fi accesată de orice vizitator al site-ului www.mediafax.biz, nu doar de clienţii serviciului Mediafax Business News, conţine informaţii complete şi actualizate în timp real despre zeci de hoteluri şi săli de conferinţă din România.

Vizitatorii site-ului se pot informa despre facilităţile şi tarifele hotelurilor, pot vedea fotografii relevante ale acestora şi pot verifica dacă există camere disponibile în perioada dorită folosind datele de contact furnizate de hoteluri. De asemenea, ei pot afla suprafaţa, capacitatea maximă, facilităţile, tarifele şi ofertele speciale pentru sălile de conferinţă care îi interesează.

Informaţiile sunt actualizate în timp real de reprezentanţii hotelurilor şi sălilor de conferinţă, astfel încât vizitatorii site-ului www.mediafax.biz vor găsi cele mai noi oferte speciale, precum şi tarifele şi datele de contact valabile în acel moment.

Pentru a identifica cel mai bun hotel şi cea mai adecvată sală de conferinţă pentru un eveniment pe care îl organizează, utilizatorii secţiunii online pot face căutări complexe după mai multe criterii: localitate, denumire, număr de stele certificate, tarif şi tip de cameră (pentru hoteluri) şi localitate, tip sală, suprafaţă, capacitate şi tarif (pentru săli de conferinţă).

Pe lângă secţiunea Hoteluri & Săli de conferinţă, versiunea a doua a site-ului www.mediafax.biz aduce noi funcţionalităţi clienţilor serviciului Mediafax Business News. De exemplu, aceştia pot printa un raport cu toate ştirile difuzate în intervalul de timp setat de fiecare utilizator şi pot identifica uşor anunţurile de licitaţii care îi interesează, în funcţie de obiectul licitaţiei.

Totodată, o serie de modificări de layout înlesnesc abonaţilor utilizarea informaţiilor.

"Versiunea a doua a site-ului www.mediafax.biz dă tuturor utilizatorilor de Internet acces la o sursă de informare mereu actualizată despre hotelurile şi sălile de conferinţă din România şi, în acelaşi timp, oferă abonaţilor noştri facilităţi noi şi o mai bună organizare şi accesare a informaţiei datorită schimbărilor de layout. Acestea au fost gândite în acord cu menirea site-ului www.mediafax.biz: de a fi un instrument de lucru util pentru oamenii de afaceri", spune Sergiu Ion, Business Unit Manager Mediafax.biz.

Primul website de informaţie economică în timp real din România, lansat în iulie 2007, www.mediafax.biz oferă abonaţilor acces la peste 150 de ştiri zilnic, anunţuri de licitaţii, date statistice, revista presei, propuneri de afaceri, un calendar al celor mai importante evenimente ale zilei şi al marilor târguri şi expoziţii din perioada următoare.

Mediafax furnizează fluxuri de informaţii specializate pentru mediul de afaceri începând din 1994. În timp, a dezvoltat gama de newslettere profesionale, iar în 2007 a lansat site-ul www.mediafax.biz, prin care companiile au acces la informaţii economice în timp real din domeniile: Auto & Transporturi, Construcţii & Imobiliare, Energie, Financiar, IT & C, Media & Advertising, Retail & Agricultură, Sănătate & Farmaceutic şi Turism. Acestora li se adaugă fluxurile Breviar, Licitaţii şi Juridic, precum şi produsul Economic, care oferă acces la toate ştirile. Site-ul mai cuprinde oportunităţi de afaceri, date statistice, revista presei şi calendare de evenimente şi de târguri şi expoziţii.

Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România, lider pe această piaţă din 1995. Înfiinţată în 1991, compania face parte din cel mai mare trust media din România, MediaPro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări audio cu declararaţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează şi consumatorilor finali, prin www.mediafax.ro. Mediafax este prima agenţie de presă din România care şi-a exportat modelul de business, prin lansarea agenţiei Mediafax din Cehia, în iunie 2008.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici