- Home
- Cultură-Media
- (05.07.2017, 14:59)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mediafax Audiences, primele audienţe exclusive în reţeaua grupului Mediafax care se pot achiziţiona în sistem programatic, anunţate azi de ThinkDigital
Începând de azi, agenţiile de media si clienţii importanţi interesaţi pot cumpăra spaţii publicitare în sistem programatic automatizat (programmatic advertising) la nivelul reţelei Mediafax, prin intermediul ThinkDigital – cea mai mare reţea locală de publicitate online, conform SATI -, care a si creat acest nou produs.
Urmărește
173 afișări
Mediafax Audiences, primele audienţe exclusive în reţeaua grupului Mediafax care se pot achiziţiona în sistem programatic, anunţate azi de ThinkDigital
Cele 4 audienţe disponibile în prima fază a proiectului sunt:
• C-Level Executives (care cuprind manageri de top, atât bărbaţi cât si femei)
• HiTech Enthuziasts (public preponderent masculin, pasionat de gadgeturi, IT si ultimele tehnologii)
• Sophisticated Women (femei interesate în produse de lux si dispuse la investiţii semnificative în fashion, beauty, travel)
• Sports & Betting Fans (care adună un public preponderent masculin, pasionat de sport si pariuri sportive).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Garda Națională a fost activată în Washington pentru a asigura securitatea alegerilor din 2024
-
Cel mai negru scenariu al alegerilor prezidenţiale din Republica Moldova: „Vor lichida treptat orice instituţie democratică”
-
Alegeri în Republica Moldova: Preoţii din R. Moldova care au călătorit la Moscova, instruiţi să-i asigure lui Stoianoglo voturi
-
MAE: Nouă români rămân dispăruţi în urma inundaţiilor din Spania
Audienţele au fost create folosind tehnologia AppNexus, unul dintre liderii globali în domeniu, luând în considerare date culese în ultimele 6 luni din cele aproape 10,4 milioane de browsere unice care vizitează lunar, conform SATI, reţeaua premium a grupului Mediafax (care cuprinde titluri precum ZF.ro, ZFCorporate.ro, BusinessMagazin.ro, Mediafax.ro, ProSport.ro, Gandul.info, CSID.ro, go4it.ro, One.ro, ProMotor.ro, Descopera.ro si alte produse B2B si B2C).
S-au luat în considerare tipul si genul de materiale citite de-a lungul timpului precum si date din alte produse ale grupului dar si de la provideri si clienti independenţi, care au fost de acord să ofere informaţii relevante pentru sporirea eficienţei campaniilor.
„Mediafax Audiences se va poziţiona în zona premium, campaniile pe care le oferim aici având un preţ mai ridicat decât display-ul clasic. Achiziţia se va putea face atât automatizat, prin DSP-urile agenţiilor, cât si pe bază de comandă, dacă un anumit client sau agenţie nu dispune încă de tehnologia necesară”, a adăugat Cristina Cucuiu, director general al ThinkDigital România.
„După ce am deschis acum 4 ani piaţa locală de programmatic advertising prin Project Agora, ca o alternativă regională la oferta companiilor globale Google si Facebook, e timpul să oferim experienţa noastră si altor publisheri locali semnificativ, dornici să îsi diversifice sursele de venit folosind cele mai noi trenduri si tehnologii din domeniu”, a explicat Dragos Stanca, reprezentant local al grupului TDG (care cuprinde în România ThinkDigital România, festivalul iCEE.fest si TailWind, companie care oferă produse din zona adtech si operează Project Agora, primul marketplace programmatic lansat în România, Grecia, Ungaria, Cipru, Bulgaria si Emiratele Arabe Unite).
Mediafax Audiences va promova doar formate non-intruzive din suita MagicAds – tip de formate care pot fi văzute aici.
Produsul a fost dezvoltat de ThinkDigital România în parteneriat cu TailWind. ThinkDigital este, de altfel, reprezentantul exclusiv de vânzări online al Mediafax Group si lider al reţelelor locale conform datelor SATI (disponibile aici) pentru luna iunie 2017.
Citeşte şi: PNL a atacat la CCR modificările la Legea de funcţionare a SRR şi SRTV: finanţarea emisiunilor adresate străinătăţii, blocate, în favoarea celor în limbile minorităţilor naţionale
Citeşte şi: Un titlu de luat aminte: "Life is What Happens to You While You’re Busy Making Other Plans"
Citește pe alephnews.ro: Fermele ecologice sunt rezistente în fața inundațiilor și declinului biodiversității
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce veste despre manechinul de 44 de ani care și-a părăsit soțul milionar pentru antrenorul personal
PROSPORT.RO
Calvar nesfârșit pentru românca întemnițată în China din 2017. ”Dacă nu ai spălat bine podeaua, nu mai ai dreptul la hrană suplimentară din banii tăi”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe