Mediafax integrează site-ul de monitorizare de presă în platforma Mediafax.biz

Mediafax, cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România, integrează site-ul de monitorizare de presă în platforma de servicii business-to-business Mediafax.biz şi oferă utilizatorilor săi noi funcţionalităţi şi un nou layout, începând cu 19 august.

Urmărește
345 afișări
Imaginea articolului Mediafax integrează site-ul de monitorizare de presă în platforma Mediafax.biz

Mediafax integrează site-ul de monitorizare de presă în platforma Mediafax.biz

Începând de miercuri, site-ul Mediafax Monitorizare poate fi accesat la adresa www.monitorizare.mediafax.biz, în loc de www.mediafaxdb.ro.

Clienţii au, totodată, la dispoziţie noi funcţionalităţi care înlesnesc utilizarea serviciului de monitorizare de presă. Astfel, aceştia pot naviga între tipurile de rapoarte de monitorizare la care sunt abonaţi (raport presă centrală, TV, radio, presă locală sau web) printr-un simplu click, îşi pot salva la fel de uşor raportul de presă scrisă în format pdf şi găsesc în acesta şi rezumatele articolelor, nu doar scanurile lor.

Versiunea în limba engleză a site-ului şi layout-ul restilizat sunt celelalte noutăţi aduse de www.monitorizare.mediafax.biz.

"Modificările pe care clienţii noştri le vor observa începând de miercuri au rolul de a face site-ul mai uşor de folosit şi mai apropiat de cerinţele utilizatorilor. Noua versiune este astfel gândită încât să le permită utilizatorilor să vizualizeze mai rapid rapoartele de monitorizare la prima oră a dimineţii şi să le folosească ulterior ca instrumente eficiente de PR", spune Bogdan Ceauşescu, Unit Manager Mediafax Monitorizare.

Mediafax Monitorizare

Mediafax Monitorizare furnizează rapoarte zilnice de monitorizare de presă scrisă (cotidiane, săptămânale, lunare), radio-tv şi web, precum şi analize media cantitative şi calitative cu frecvenţă lunară, trimestrială sau anuală. Serviciul reprezintă pentru clienţii săi un motor de căutare într-o bază de peste 300 publicaţii centrale şi locale, 12 posturi TV, 9 staţii radio şi 800 de site-uri româneşti.

În acest moment, platforma Mediafax.biz reuneşte patru tipuri de produse şi servicii business-to-business ale Mediafax: ştiri pentru clienţii mass-media (www.news.mediafax.biz), informaţii economice în timp real pentru companii (www.mediafax.biz), distribuţie de comunicate de presă (www.comunicate.mediafax.biz) şi monitorizare de presă (www.monitorizare.mediafax.biz).

Mediafax Monitorizare este primul serviciu de monitorizare profesionistă a presei din România, lansat în 1998. În prezent, Mediafax Monitorizare furnizează rapoarte zilnice de monitorizare şi analize de imagine unui portofoliu de circa 250 de clienţi corporate şi instituţionali. Rapoartele zilnice, ce pot fi accesate de clienţi prin intermediul contului individual de pe www.monitorizare.mediafax.biz, conţin toate materialele jurnalistice în care se regăsesc cuvintele-cheie definite de aceştia şi includ copii scanate ale articolelor din presa scrisă şi înregistrările programelor de ştiri radio şi TV. La rândul lor, analizele media evaluează acoperirea mediatică înregistrată de clienţi şi de concurenţii lor sau felul în care presa a reflectat temele de actualitate din industria în care aceştia activează. În 2007, Mediafax Monitorizare a primit certificatul de conformitate cu standardul ISO 9001:2000 pentru sistemul său de management al calităţii.

Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania Mediafax face parte din cel mai mare trust media din România, MediaPro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări audio cu declaraţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă şi de distribuţie de comunicate de presă, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează în mod direct şi consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro. În 2008, Mediafax a devenit prima agenţie de presă din România ce şi-a exportat modelul de business, odată cu lansarea companiei Mediafax din Cehia.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici