Mediafax lansează a treia ediţie a campaniei "Informaţie fără limite"

Mediafax lansează, luni, a treia ediţie a campaniei "Informaţie fără limite", prin care instituţiile de presă abonate la cel puţin un flux de informaţii vor avea acces extins la ştiri şi la celelalte materiale jurnalistice disponibile.

Urmărește
186 afișări
Imaginea articolului Mediafax lansează a treia ediţie a campaniei "Informaţie fără limite"

Mediafax lansează a treia ediţie a campaniei "Informaţie fără limite"

Campania se va desfăşura între 18 iulie şi 18 septembrie şi este adresată tuturor clienţilor mass-media ai Mediafax.

Timp de două luni, în funcţie de abonamentul pe care îl au deja, clienţii vor putea vizualiza şi folosi gratuit şi alte fluxuri de ştiri furnizate de Mediafax pe site-ul www.news.mediafax.biz.

Astfel, pentru al treilea an consecutiv, cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România oferă presei posibilitatea de a utiliza un număr mai mare de informaţii, din domenii diverse. Ca şi ediţiile anterioare, "Informaţie fără limite III" se constituie într-un sprijin pentru presa românească în condiţiile prelungirii situaţiei economice dificile.

"Campaniile precedente, din 2009 şi 2010, au avut drept rezultat creşterea consumului de ştiri într-o perioadă în care mass-media avea nevoie, la fel ca acum, de informaţii de încredere, furnizate în timp real. De aceea, reluăm anul acesta «Informaţie fără limite» - o invitaţie către presă de a descoperi şi folosi mai multe fluxuri de ştiri Mediafax", spune Irinel Bucur, Publisher Mediafax Mass-Media News.

Până pe 18 septembrie, abonaţii serviciului Online News vor avea acces liber la toate informaţiile în timp real de pe www.news.mediafax.biz, precum şi la 200 de ştiri de arhivă.

La rândul lor, abonaţii altor servicii decât Online News vor putea vizualiza gratuit şi acest serviciu, care cuprinde circa 500 de ştiri pe zi, din toate domeniile: politic, social, justiţie, administraţie, apărare, economic, sport, cultură, media, fapt divers. De asemenea, publisherii online care sunt abonaţi la cel puţin unul dintre cele patru servicii Web (Web general, Web economic, Web life şi Web sport) vor putea folosi toate fluxurile destinate site-urilor, precum şi serviciile Weekend, Speciale şi English Wire: în total, peste 160 de ştiri zilnic, care acoperă subiecte generale şi informaţii cheie din economie, sport şi lifestyle.

Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania face parte din cel mai mare grup media din România, MediaPro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, servicii de monitorizare de presă şi de distribuţie de comunicate de presă, rapoarte de piaţă, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează în mod direct şi consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici