- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (29.07.2009, 13:59)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mediafax lansează campania „Informaţie fără limite”
Mediafax lansează, miercuri, o campanie cu durata de două luni, prin care clienţii fluxurilor de informaţii pentru presă şi pentru companii vor avea acces liber la toate produsele disponibile pe site-urile www.news.mediafax.biz, respectiv www.mediafax.biz.
Urmărește
256 afișări
Mediafax lansează campania „Informaţie fără limite”
Campania „Informaţie fără limite” are ca scop stimularea consumului de ştiri de interes general şi de afaceri într-o perioadă în care companiile au nevoie din ce în ce mai mare de informaţii relevante în timp real, dar resursele lor pentru a obţine toate informaţiile de care ar fi interesate sunt mai mici.
Campania lansată de cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România se va desfăşura în perioada 29 iulie – 30 septembrie şi se adresează clienţilor mass-media şi de business care sunt abonaţi la cel puţin un flux Mediafax ce le este destinat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Activitatea RAR, în continuare blocată. Nu se pot face ITP-uri în nicio staţie din ţară
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Preşedinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot şi pune ştampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăţi că exişti
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
Astfel, clienţii Mediafax Mass-Media News care au deja acces pe www.news.mediafax.biz la minimum un flux de ştiri, cu excepţia celor dedicate publicării pe web, vor putea vizualiza şi folosi timp de două luni toate informaţiile de pe site. În total, este vorba de circa 500 de materiale jurnalistice – ştiri, interviuri, reportaje, comentarii, cronologii – transmise în fiecare zi de redacţia Mediafax, din toate domeniile (politic, social, economic, sport, divertisment, cultură etc.). La rândul lor, abonaţii fluxurilor de informaţii destinate mediului online - Web General, Web Economic, Web Life şi Web Sport - vor beneficia de toate produsele Web.
În ceea ce-i priveşte pe clienţii Mediafax Business News, aceştia vor avea acces gratuit pe durata campaniei la toate fluxurile de informaţii economice de pe www.mediafax.biz. Prin site-ul de informaţie economică în timp real www.mediafax.biz, Mediafax transmite peste 150 de ştiri zilnic, anunţuri de licitaţii, date statistice, revista presei, propuneri de afaceri, un calendar al celor mai importante evenimente ale zilei şi al marilor târguri şi expoziţii din perioada următoare, precum şi informaţii generale şi financiare despre circa 64.000 de companii din România.
„Prin «Informaţii fără limite» facilităm accesul la informaţii pentru utilizatorii fluxurilor noastre de ştiri. În actualul context economic, oamenii de afaceri percep într-o mai mare măsură informaţia de încredere ca un instrument util pentru business-ul lor, în timp ce pentru presă, accesul la un număr mare de ştiri poate fi de real ajutor. Prin urmare, până pe 30 septembrie, lărgim accesul clienţilor la sute de ştiri şi alte informaţii, disponibile online 24 de ore din 24 şi redactate profesionist de cei mai buni jurnalişti de agenţie”, spune Sergiu Ion, Business Unit Manager Mediafax.biz.
Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania face parte din cel mai mare grup media din România, MediaPro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări audio cu declararaţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă şi de distribuţie de comunicate de presă, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează în mod direct şi consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro. În 2008, Mediafax a devenit prima agenţie de presă din România ce şi-a exportat modelul de business, odată cu lansarea companiei Mediafax din Cehia.
Mediafax Mass-Media News furnizează clienţilor în timp real, prin intermediul site-ului www.news.mediafax.biz, peste 500 de ştiri în fiecare zi, în format text şi audio, grupate în produsele: Online News (ce cuprinde informaţii din domenii ca politic-intern, politic-extern, social-eveniment şi externe), Economic, Life, Sport, Moldova News, Transilvania News, Ştiri în limba maghiară, English Wire, Ştirile zilei, Web General, Web Economic, Web Life, Web Sport , Week-end. Totodată, www.news.mediafax.biz - platfoma unică de transmitere a informaţiilor Mediafax către mass-media – oferă acces la serviciile Comunicate, Comunicate electorale, Calendar, Audio, Arhivă audio, Arhivă text şi Biografii. Site-ul www.news.mediafax.biz a câştigat premiul Internetics 2008 la secţiunea Publishing, categoria Ştiri.
Mediafax furnizează fluxuri de informaţii specializate pentru mediul de afaceri începând din 1994. În timp, a dezvoltat gama de newslettere profesionale, iar în iulie 2007 a lansat site-ul www.mediafax.biz, prin care companiile au acces la informaţii economice în timp real din domeniile: Auto & Transporturi, Construcţii & Imobiliare, Energie, Financiar, IT & C, Media & Advertising, Retail & Agricultură, Sănătate & Farmaceutic şi Turism. Acestora li se adaugă fluxurile Breviar, Licitaţii şi Juridic, precum şi produsul Economic, care include toate ştirile. Utilizatorii au acces şi la oportunităţi de afaceri, date statistice, revista presei, calendare de evenimente şi de târguri şi expoziţii, informaţii despre hoteluri şi săli de conferinţă pentru călătorii şi evenimente de afaceri, precum şi la produsul Bursa Live.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Motivul real pentru care Silviu Prigoană și-a botezat primii copii Honorius, Silvius și Maximus
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 11:01
WhatsApp introduce o funcţie de transcriere a mesajelor vocale
-
astăzi, 10:48