Mediafax lansează o nouă versiune a site-ului de fotografie de presă

Mediafax Foto, liderul pieţei româneşti de fotografie de presă, lansează o nouă versiune a site-ului www.mediafaxfoto.ro, cu un layout restilizat, secţiuni noi şi o structură modificată a homepage-ului, potrivit unui comunicat.

Urmărește
30 afișări
Imaginea articolului Mediafax lansează o nouă versiune a site-ului de fotografie de presă

Mediafax lansează o nouă versiune a site-ului de fotografie de presă (Imagine: Mediafax Foto)

Noul www.mediafaxfoto.ro pune mai bine în evidenţă principalele servicii Mediafax Foto - Editorial, Stock şi Multimedia - şi facilitează accesul editorilor la imaginile de care au nevoie.

Datorită reorganizării homepage-ului, utilizatorii site-ului pot accesa direct oricare dintre tipurile de imagini cuprinse în serviciul Editorial (fotografii de eveniment, infografice, caricaturi, fotoreportaje premium), precum şi cele mai recente reportaje multimedia publicate pe site.

De asemenea, căutarea imaginilor de stock după tematică a devenit mai uşoară în urma evidenţierii domeniilor în care acestea sunt încadrate: istorie & artă, celebrităţi, ştiinţă & industrie, natură, contemporan etc.

O secţiune nouă pe www.mediafaxfoto.ro, Highlights, pune în valoare şapte dintre cele mai bune fotografii recente realizate de fotojurnaliştii şi colaboratorii agenţiei şi direcţionează vizitatorii site-ului spre newsletterele săptămânale Mediafax Foto.

Printre noutăţile de pe site se numără şi secţiunile Editors' Choice - o selecţie realizată de editorii Mediafax Foto a celor mai reuşite imagini ale momentului - şi Clippings - o arhivă a imaginilor Mediafax Foto care au ţinut prima pagină a publicaţiilor de-a lungul timpului.

"Noua versiune www.mediafaxfoto.ro înseamnă pentru utilizatori - mulţi dintre ei editori care folosesc zilnic site-ul - un acces mai rapid la fluxul de fotografie de presă, dar şi la arhiva foto cuprinzătoare şi la colecţia de imagini de stock pe care le producem sau le distribuim în calitate de reprezentanţi în România ai unor mari furnizori internaţionali", spune Ovidiu Popa, Publisher Mediafax Foto.

Mediafax Foto acoperă zilnic evenimente majore din toate domeniile de interes - politic, economic, sport, fapt divers, cultură, divertisment, celebrităţi - şi oferă presei şi segmentului comercial o arhivă online de peste 200.000 de imagini. La acestea se adaugă circa 15 milioane de imagini de arhivă de la AFP, Reuters, The Associated Press şi The New York Times, pe care departamentul Foto al Mediafax le distribuie în România.

Mediafax Foto este liderul pieţei româneşti de fotografie de presă. Departamentul foto al Mediafax dispune de o reţea de peste 100 de fotografi profesionişti şi furnizează zilnic cel mai consistent flux românesc de fotografie de eveniment. Din 2003, Mediafax Foto este distribuitorul exclusiv pentru România al serviciului fotografic AFP, iar din iulie 2007 distribuie fotografiile şi arhiva European Pressphoto Agency (epa) pe piaţa secundară mass-media din ţară, precum şi serviciul de fotografie şi arhiva Reuters pentru periodice, edituri, publicaţii online locale, companii comerciale, agenţii de PR şi ONG-uri. În 2008, Mediafax Foto a încheiat noi parteneriate, cu vario images, pentru distribuţia de fotografii pentru publicaţiile periodice şi segmentul comercial, şi cu The Associated Press, pentru distribuţia de imagini pentru aceleaşi segmente. În 2009, Mediafax Foto a devenit distribuitor al imaginilor New York Times şi age fotostock pentru ziare, reviste, new media, edituri şi agenţii de publicitate.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici