Mediafax Monitorizare a încheiat un parteneriat cu Talkwalker, una din cele mai mari companii de social data intelligence, partener Twitter

Mediafax Monitorizare, liderul pieţei de monitorizare din România, a încheiat în luna noiembrie un parteneriat cu Talkwalker, una din cele mai mari platforme de social data intelligence din lume, partener oficial Twitter din 2014 şi a implementat soluţia de monitorizare web şi social-media a partenerului pentru a oferi clienţilor săi cel mai complet serviciu de pe piaţă.

Urmărește
1480 afișări
Imaginea articolului Mediafax Monitorizare a încheiat un parteneriat cu Talkwalker, una din cele mai mari companii de social data intelligence, partener Twitter

Parteneriat Mediafax Monitorizare cu Talkwalker,platformă social data intelligence, partener Twitter

Astfel, Mediafax Monitorizare are în prezent cea mai mare acoperire în online atât în România (130.000 de surse monitorizate, inclusiv Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Tumblr, Flickr), cât şi pe plan extern, având în vedere că Talkwalker, ca partener oficial al Twitter, monitorizează tweet-urile din întreaga lume, precum şi site-uri, bloguri şi alte reţele sociale. 

Partenerul Mediafax Monitorizare, platforma Talkwalker de social data intelligence monitorizează şi analizează site-uri de ştiri, bloguri, forumuri şi conversaţiile de pe reţelele sociale în peste 187 de limbi. Ea dispune de 1.500 de servere, care procesează 500 de milioane de postări din 150 de milioane de site-uri în fiecare zi.

Platforma Talkwalker este dezvoltată de Trendiction, o companie privată fondată în 2009, cu sediul în Luxemburg, care în februarie 2015 a deschis un birou la New York, printre cei 500 de clienţi ai săi fiind Volkswagen, Benetton, KPMG şi specialişti în comunicare, cum ar fi Publicis, Ogilvy şi Weber Shandwick.

"Prin acest parteneriat, Mediafax Monitorizare vine în întâmpinarea clienţilor săi care în ultima perioadă pun mare accent pe zona online. Ştim că există un interes în creştere în această zonă şi de aceea le oferim clienţilor un produs modern cu care îşi pot urmări acoperirea media şi eficienţa campaniilor în online prin integrarea Talkwalker alături de celelalte produse ale noastre de monitorizare (print, tv, radio, analize de piaţă)", a declarat Andra Voiculescu, unit manager Mediafax Monitorizare.

Mediafax Monitorizare (www.monitorizare.mediafax.biz) este un serviciu de subscripţie adresat clienţilor de business, agenţiilor de publicitate şi relaţii publice, marilor companii, instituţiilor de stat, ministerelor, etc., fiind accesibil şi în pachet cu alte servicii de subscripţie, cum ar fi fluxurile de ştiri ale Mediafax, serviciul de comunicate Mediafax OTS, fluxurile ZF Corporate.

Mediafax Monitorizare este primul serviciu românesc de monitorizare profesionistă a presei, lansat în 1998. În prezent, Mediafax Monitorizare furnizează rapoarte zilnice şi analize de imagine unui portofoliu de clienţi corporate şi instituţionali. Rapoartele zilnice, ce pot fi accesate de clienţi prin intermediul contului individual de pe www.monitorizare.mediafax.biz, conţin toate materialele jurnalistice în care se regăsesc cuvintele-cheie definite de aceştia şi includ copii scanate ale articolelor din presa scrisă, înregistrările programelor de ştiri radio şi TV şi linkuri spre articolele sau postările online. La rândul lor, analizele media evaluează acoperirea mediatică înregistrată de clienţi şi de concurenţii lor sau felul în care presa a reflectat temele de actualitate din industria în care aceştia activează.

Talkwalker este una dintre cele mai mari companii de social data intelligence din lume. Compania are peste 60 de angajati din peste 20 de ţări care vorbesc 19 limbi diferite. Cele 1.500 de servere ale companiei proceseaza 500 de milioane de postari din 150 milioane de site-uri in fiecare zi. Software-ul unic al Talkwalker de social data intelligence a fost selectat sa fie parte a Twitter Certified Product Program in 2014. Tehnologia sa de ultima oră îmbunătăţeşte viteza şi acurateţea de luare a deciziilor prin monitorizarea social media in timp real si analize social media multiple. Pe lânga platforma de social data intelligence, Talkwalker are, de asemenea, soluţii uşor de utilizat gratuit, cum ar fi Talkwalker Social Search, un motor de căutare in social media instant şi Talkwalker Alerts, un înlocuitor robust pentru Google Alerts pentru a trimite notificări prin e-mail, RSS feed sau fluxuri HootSuite. Talkwalker este dezvoltat de Trendiction, o companie privată fondată în 2009, care a avut o crestere rapidă şi care are sediul în Luxemburg. În februarie 2015, Talkwalker a deschis un nou birou în New York City, pentru a lansa creşterea companiei în America de Nord.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici