- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (22.12.2009, 13:13)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mediafax Monitorizare vizează extinderea serviciului de monitorizare web în 2010
Mediafax Monitorizare, liderul pieţei locale de monitorizare de presă, vizează extinderea serviciului de monitorizare web în 2010, prin creşterea numărului de site-uri şi bloguri monitorizate şi mărirea cu cel puţin 50 de companii a portofoliului de clienţi pe acest segment.
Urmărește
93 afișări
Mediafax Monitorizare vizează extinderea serviciului de monitorizare web în 2010
"Monitorizarea web prezintă deja oportunităţi importante de business, iar anul viitor tendinţa va fi şi mai evidentă, datorită potenţialului acestui serviciu de a atrage noi clienţi şi, totodată, de a contribui la fidelizarea clienţilor existenţi", spune Bogdan Ceauşescu, Unit Manager Mediafax Monitorizare.
În prezent, Mediafax monitorizează 850 de site-uri româneşti, structurate pe domenii de activitate şi pe regiuni. Clienţii au acces la un raport zilnic cuprinzând toate articolele din media online ce conţin cuvintele cheie relevante pentru activitatea lor.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gabriel Cotabiță a murit la vârsta de 69 de ani
-
Peste 100.000 de români au votat în străinătate la alegerile prezidenţiale
-
În Schengen, dar cu controale la graniţă. Surse bulgare: controalele la frontierele terestre vor rămâne în vigoare timp de cel puţin şase luni după aderare. Excepţie pentru graniţa Bulgaria-Grecia
-
Vin banii europeni. Cum pot companiile să obţină finanţare de peste 1 milion de euro şi ce condiţii trebuie să bifeze
"Tot mai multe companii vor încredinţa activitatea de monitorizare web unui furnizor profesionist de monitorizare de presă, odată cu creşterea importanţei online-ului şi, în consecinţă, a nevoii companiilor de a afla rapid cum sunt reflectate brandurile lor în acest mediu", adaugă Bogdan Ceauşescu.
Mediafax Monitorizare va adăuga constant noi site-uri şi bloguri la lista de surse monitorizate în decursul anului următor şi vizează o creştere a numărului de clienţi pe acest segment până la un total de aproximativ 70 de companii.
"După un an în care ne-am concentrat pe integrarea site-ului de monitorizare în platforma de servicii business-to-business Mediafax.biz, în 2010 ne vom axa pe dezvoltarea serviciilor existente, în special a monitorizării web, pentru a ne păstra poziţia de lider pe o piaţă care anticipăm că va creşte cu circa 2%", explică Bogdan Ceauşescu.
Conform estimărilor Mediafax Monitorizare, piaţa de monitorizare de presă va creşte uşor faţă de acest an, până la aproximativ 13 milioane de lei. Deşi vor rămâne prudente în elaborarea bugetelor de PR, companiile vor continua să folosească monitorizarea profesionistă de presă ca instrument indispensabil pentru elaborarea strategiilor lor de comunicare, aşa cum s-a întâmplat şi în 2009, în ciuda crizei. Monitorizarea de presă a înregistrat în acest an o scădere de circa 3,8% - mai mică decât cea de pe alte pieţe - astfel că, la nivelul lui 2009, piaţa va avea o valoare de circa 12,8 milioane lei, potrivit estimărilor Mediafax Monitorizare.
Mediafax Monitorizare este liderul pieţei de monitorizare de presă din România. Lansat în 1998, ca primul serviciu românesc de monitorizare profesionistă a presei, Mediafax Monitorizare furnizează, în prezent, rapoarte zilnice şi analize de imagine unui portofoliu de circa 250 de clienţi corporate şi instituţionali. Rapoartele zilnice, ce pot fi accesate de clienţi prin intermediul contului individual de pe www.monitorizare.mediafax.biz, conţin toate materialele jurnalistice în care se regăsesc cuvintele-cheie definite de aceştia şi includ copii scanate ale articolelor din presa scrisă şi înregistrările programelor de ştiri radio şi TV. La rândul lor, analizele media evaluează acoperirea mediatică înregistrată de clienţi şi de concurenţii lor sau felul în care presa a reflectat temele de actualitate din industria în care aceştia activează. În august 2009, site-ul Mediafax Monitorizare a devenit parte a platformei Mediafax.biz. Odată cu schimbarea adresei în www.monitorizare.mediafax.biz, site-ul a oferit utilizatorilor noi funcţionalităţi şi un nou layout.
Citește pe alephnews.ro: Moscova nu are bani nici să câștige războiul cu Ucraina, nici să piardă. Care este situația economică a Rusiei
Citește pe www.zf.ro: Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Gabriel Cotabiță a murit cu o mare durere în suflet 😢 Se plângea soției sale că nu îl mai…
CANCAN.RO
Ce a primit o clientă, după ce a comandat piept de pui în restaurantul lui Dani Oțil: „M-am îmbolnăvit pe loc”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe