Mediafax Talks about Advertising Measuring - primul eveniment consacrat măsurării publicităţii

Mediafax, cel mai mare furnizor român de informaţie generală şi de afaceri, reuneşte, marţi, 20 mai, specialişti în advertising din România şi din străinătate, la primul eveniment dedicat exclusiv procesului de măsurare a publicităţii, indiferent de mediul în care aceasta este difuzată.

Urmărește
71 afișări
Imaginea articolului Mediafax Talks about Advertising Measuring - primul eveniment consacrat măsurării publicităţii

Mediafax Talks about Advertising Measuring - primul eveniment consacrat măsurării publicităţii

Conferinţa Mediafax Talks about Advertising Measuring, cu titlul "Tu cât dai pentru imaginea ta?", va aborda teme precum necesitatea unei evaluări reale a pieţei de publicitate, măsurarea corectă a audienţei TV, autoreglementarea din publicitatea online, provocările măsurării indoor şi stadiul pieţei româneşti de advertising în comparaţie cu celelalte ţări europene.

Participanţii vor afla, astfel, de ce nu avem încă date recunoscute de întreaga industrie despre valoarea netă a pieţei româneşti de publicitate, dar şi cum noile medii fac paşi rapizi către autoreglementare şi inovaţie. De asemenea, specialişti în advertising din industrii mai dezvoltate ca ale noastre vor dezvălui cum putem ajunge şi noi să măsurăm corect atât volumul de publicitate, cât şi efectele acesteia.

Conferinţa Mediafax Talks about Advertising Measuring, organizată împreună cu International Advertising Association (IAA) România, îi va aduce la Bucureşti pe Zsolt Virag, Country Manager Ipsos ASI Hungary, şi David Strnad, Executive Managing Director, Senior Analyst şi acţionar al MGE DATA spol s.r.o.

Printre ceilalţi vorbitori ai evenimentului se numără Mihail Vârtosu - preşedintele onorific al IAA România, Ştefan Iordache - preşedintele Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR), Andi Dumitrescu - Managing Director GfK România, Cristian Iorga - directorul departamentului Monitorizare Publicitate al AlfaCont Mediatrack, Ciprian Stancu - directorul de vânzări Pro TV, Lucia Romaniuc - preşedintele Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA), Arina Ureche - directorul general BRAT şi Marius Dobre - preşedintele Asociaţiei pentru Radio Audienţă (ARA).

Moderatorii conferinţei sunt Orlando Nicoară - directorul general MediaPro Interactiv şi Dan Petre - Managing Partner D&D Research.

Evenimentul va avea loc marţi, 20 mai, la Clubul Ţăranului de la Muzeul Ţăranului Român, începând cu ora 9.30. Înscrierile pentru participare se fac pe website-ul www.mediafaxtalks.ro/advertising-measuring sau telefonic la 031.825.64.13, până pe 19 mai 2008.

Conferinţa Mediafax Talks about Advertising Measuring are ca sponsori companiile Affichage, Euromedia şi Beta Cons. Partener media este ziarul Gândul.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici