- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (02.11.2009, 15:48)
MediaPro Interactiv lansează Okidoki, primul motor de căutare românesc
MediaPro Interactiv lansează oficial Okidoki, primul motor de căutare autohton care indexează în exclusivitate site-urile de limba română, informează un comunicat remis MEDIAFAX.
Urmărește
70 afișări
MediaPro Interactiv lansează Okidoki, primul motor de căutare românesc
Construit pentru a oferi cele mai bune rezultate pe conţinutul online de limba română, Okidoki poate fi utilizat atât pentru căutări generale instant, cât şi pentru căutări specifice în principalele site-uri de ştiri, pe bloguri şi pe conturile de Twitter.
Online din decembrie 2008, Okidoki a fost constant îmbunătăţit, astfel încât, în prezent, utilizatorii au la dispoziţie sugestii generate automat la tastarea sintagmelor căutate şi link-uri relaţionate în funcţie de subiectul căutării pentru a uşura găsirea informaţiilor dorite.
Folosit şi ca motor de căutare internă pe site-urile MediaPro Interactiv şi Publimedia, Okidoki şi-a crescut constant numărul site-urilor, blogurilor şi conturilor de Twitter indexate şi îşi propune ca, la sfârşitul anului viitor, să indexeze toate site-urile relevante de limba română.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrativa PSD-PNL s-a degradat în ultimul hal! Deciziile importante ale României vor fi votate de UDMR
-
POT: 125 de parlamentari au semnat pentru suspendarea lui Iohannis
-
Lasconi: Promisiunea lui Ciolacu privind indexarea pensiilor din septembrie, minciună
-
Premierul Poloniei acuză Rusia că a plănuit atacuri teroriste asupra unor companii aeriene din întreaga lume
Indexarea site-urilor se face atât automat, cât şi pe baza solicitărilor venite din partea deţinătorilor sau administratorilor de site-uri. Aceştia au la dispoziţie un formular în care pot include gratuit cuvintele cheie în funcţie de care să se facă afişarea site-ului.
Prin lansarea Okidoki, MediaPro Interactiv îşi diversifică portofoliul spaţiilor publicitare gestionate adaugând publicitatea contextuală de tip text.
"Pe lângă faptul că este un produs românesc la care lucrăm de doi ani de zile, noi credem că viitorul search-ului va fi influenţat de căutarea instant şi de căutarea locală, iar acestea sunt cele două direcţii pe care vom pune accent la Okidoki", afirmă Orlando Nicoară, General Manager al companiei MediaPro Interactiv.
Citește pe alephnews.ro: Eminescu și nevoia de poezie sunt salvarea într-o perioadă de criză contemporană. De ce avem nevoie de poet în epoca haosului digital
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk, Jeff Bezos și Mark Zuckerberg vor participa la ceremonia de învestire a lui Donald Trump. Ce invitați importanți vor fi prezenți
Cum ar arăta viaţa fără asigurări: câţi bani ar trebui să scoată din buzunar un român fără asigurare de călătorie şi sănătate
Ţara care nu mai vrea să le cumpere străinii casele. Guvernul a impus taxe uriaşe pentru persoanele din afara UE care vin să cumpere proprietăţi
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nu scăpăm! Vin ninsorile săptămâna viitoare și în București. Pe ce dată începe să ningă, potrivit meteorologilor Accuweather
CANCAN.RO
Motivul pentru care unele persoane se simt epuizate, imediat după ce se trezesc, dimineața, potrivit dr. neurochirurg Vlad Ciurea
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe