Microsoft se dedică puternic activităţilor din China

Microsoft va continua să se dedice puternic activităţilor din China, chiar dacă Google a decis recent să retragă serviciul de căutare de pe această piaţă din cauza problemelor legate de cenzură, a declarat un oficial al celui mai mare producător de aplicaţii informatice la nivel mondial.

Urmărește
22 afișări
Imaginea articolului Microsoft se dedică puternic activităţilor din China

Microsoft se dedică puternic activităţilor din China (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Grupul producător de software intenţionează să cheltuiască în acest an 500 de milioane de dolari pentru centrul de cercetare şi dezvoltare din China, a declarat Zhang Yaqin, vicepreşedinte al Microsoft însărcinat cu activităţile de profil din China, citat de Reuters.

"Microsoft acordă o mare importanţă dezvoltării în China, care are o importanţă strategică pentru companie", a afirmat Zhang la un forum economic organizat în insula chineză Hainan.

El a arătat că centrul de cercetare şi dezvoltare al Microsoft din Shanghai va avea, într-o primă etapă, 1.500 de angajaţi, fiind posibil ca numărul acestora să ajungă în timp la 7.000.

De asemenea, sediul central al operaţiunilor de cercetare şi dezvoltare din Asia va fi la Beijing, care, după finalizarea construcţiei, va avea o capacitate de 8.000 de cercetători.

Microsoft operează totodată şi alte servicii în China, precum cele de mesagerie instant şi motorul de căutare Bing.

Google a anunţat, în martie, că va închide motorul de căutare Google.cn, în urma unor atacuri ale hackerilor despre care crede că au provenit din China. Decizia este şi un protest faţă de cenzurarea informaţiilor, precum cele legate de independenţa Tibetului şi mişcarea spirituală Falun Gong.

În pofida închiderii motorului de căutare, Google operează încă un centru de cercetare şi dezvoltare în China şi vânzări de publicitate pentru site-urile în limba chineză.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici