Microsoft va introduce elemente specifice reţelelor sociale în următoarea versiune a Outlook

Microsoft a anunţat, miercuri seară, că va introduce elemente specifice reţelelor de socializare în următoarea versiune a programului de mesagerie Outlook, care va fi integrat în suita de aplicaţii profesionale Office ce va fi lansată anul acesta.

Urmărește
33 afișări
Imaginea articolului Microsoft va introduce elemente specifice reţelelor sociale în următoarea versiune a Outlook

Microsoft va introduce elemente specifice reţelelor sociale în următoarea versiune a Outlook (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Pe de altă parte, noutăţile din reţeaua de socializare profesională LinkedIn erau deja accesibile, miercuri, pe pagina experimentală www.linkedin.com/outlook .

Până la momentul lansării noii versiuni de Outlook, Microsoft intenţionează să integreze şi reţelele Facebook şi MySpace în cadrul acestui serviciu, potrivit lui Dev Balasubramanian, responsabil Outlook Office.

"Este vorba cu adevărat să poţi să ai acces la familie, colegi şi prieteni din interiorul cutiei poştale virtuale", a explicat Balasubramanian, într-un videoclip publicat pe site-ul Microsoft. "Comunicând cu ei, puteţi vedea ce fac în momentul în care vă consultaţi e-mailurile", a mai adăugat el.

În plus, conectarea serviciului cu LinkedIn permite utilizatorilor să fie la curent cu schimbările de activitate ale contactelor lor, precum şi cu apariţia de noi persoane cunoscute în cadrul reţelei.

Anunţul Microsoft are loc la o săptămână după lansarea Google Buzz, element de reţea socială creat de gigantul internet şi care este ancorat în reţeaua de mesagerie Gmail.

Google Buzz a atras numeroase critici de la lansare, numeroşi utilizatori criticând lipsa unor garanţii de confidenţialitate suficiente şi integrarea din start a tuturor contactelor din cadrul serviciului de mesagerie în reţeaua socială a utilizatorului. Google a introdus mai multe schimbări pentru a răspunde acestor critici.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici