MTV Mobile, o PREMIERĂ în România, lansată printr-o petrecere al cărei cap de afiş a fost Alex Velea

Cartela MTV Mobile şi aplicaţia MTV Under The Thumb, o lume virtuală exclusivistă creată special pentru tinerii activi, iubitori de muzică, au fost lansate oficial de MTV şi Cosmote, miercuri seară, în cadrul unei petreceri al cărei cap de afiş a fost Alex Velea.

Urmărește
237 afișări
Imaginea articolului MTV Mobile, o PREMIERĂ în România, lansată printr-o petrecere al cărei cap de afiş a fost Alex Velea

Alex Velea (Imagine: Liviu Chirică/Mediafax Foto)

MTV şi Cosmote au lansat miercuri seară, în Fratelli Social Club din Bucureşti, în premieră în România, MTV Mobile şi aplicaţia MTV Under The Thumb.

La petrecere au fost prezenţi Bartosz Witak, Vice President şi General Manager, pentru regiunea CEE & Israel la Viacom International Media Networks, şi Panos Makris, Chief Commercial Officer al Cosmote România, care au declarat că sunt foarte fericiţi să lanseze cartela MTV Mobile şi aplicaţia MTV Under The Thumb şi pe piaţa din România.

Totodată, aceştia le-au urat distracţie plăcută celor câteva sute de persoane venite să sărbătorească această premieră în România, mai ales că atmosfera a fost imediat încinsă de Alex Velea şi dansatoarele lui.

În stilul caracteristic, Alex Velea a comunicat mereu cu invitaţii la eveniment şi şi-a început recitalul cu piesa "Don't Say It's Over", urmată de piese precum "Secret discret", "Când noaptea vine" şi "Minim doi".

Pe muzica acestuia au dansat tinerii din LaLa Band şi Andreea Bălan. Alături de aceştia, la petrecere au fost prezenţi şi Marius Moga, Matteo, Max Dragomir, Adrian Sînă, Andrei Leonte, trupele Akcent şi Red Blonde. Gazda evenimentului a fost Oana Tache, VJ la MTV România şi DJ la ProFM.

MTV şi Cosmote au adus în premieră în România o lume virtuală exclusivistă, pentru tinerii activi, iubitori de muzică şi care doresc să fie informaţi în timp real despre cele mai noi hituri, cele mai cool evenimente MTV şi care vor avea acces la o întreagă comunitate MTV la nivel global, prin produsul MTV Mobile.

În urma semnării unui contract prin care îşi uneşte forţele cu MTV, pe 26 iunie, Cosmote a lansat în premieră pe piaţa locală cartela MTV Mobile powered by Cosmote şi extraopţiunea MTV Mobile - o nouă ofertă pentru clienţii prepaid, menită să ofere avantaje personalizate pentru o comunitate extinsă de tineri. Pe lângă beneficiile de voce şi date, noul produs oferă şi acces gratuit la aplicaţia MTV Under The Thumb - pentru utilizatorii de Android şi iOS -, un portal ce conţine cele mai renumite show-uri MTV, cu peste 300 de ore de conţinut video disponibile.

România este a şasea ţară din lume unde se lansează MTV Mobile şi aplicaţia MTV Under The Thumb, aliniindu-se astfel Poloniei, Germaniei, Belgiei, Olandei şi Elveţiei, unde tinerii beneficiază deja de avantajele, ofertele şi informaţiile universului MTV, pe cale virtuală.

Cartela MTV Mobile va fi disponibilă la scara largă în toate punctele de vânzare prepaid ale Cosmote şi va fi oferită gratuit la orice reîncărcare de minimum 5 euro, care va face posibilă activarea cartelei. Odată ce Cartela MTV Mobile este activată, pentru a beneficia de toate avantajele, utilizatorii au la dispoziţie extraopţiunea MTV Mobile, care, pentru 5,5 euro/lună, permite accesul la oferta promoţională Cosmote şi la aplicaţia MTV Under The Thumb.

De asemenea, utilizatorii pot fi în permanenţă la curent cu cele mai recente ştiri şi surprize, în baza apartenenţei la comunitatea MTV Mobile, pe pagina dedicată de Facebook MTV Mobile România.

Viacom International Media Networks (VIMN) este o divizie a Viacom Inc. (NASDAQ: VIA, VIAB). VIMN deţine multe dintre cele mai populare branduri de divertisment multimedia din lume, inclusiv Comedy Central, Nickelodeon, VH1, VIVA, MTV. La brandurile Viacom au acces la nivel global peste 600 de milioane de gospodării, din 160 de teritorii şi 34 de limbi via 166 programe şi canale locale şi peste 550 de proprietăţi de media digitale şi mobile TV.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici