MTV România, în portofoliul televiziunilor Pro

CME, cel mai mare grup media din Europa Centrală şi de Est, şi MTV Networks International au semnat, pe 17 decembrie 2007, un contract de licenţă cu o durată de mai mulţi ani.

Urmărește
2 afișări
Imaginea articolului MTV România, în portofoliul televiziunilor Pro

CME şi MTV Networks International au semnat un contract de licenţă pentru România

În conformitate cu acesta, Pro TV S.A. a obţinut dreptul de a conduce staţia locală a MTV Networks International din România, MTV România. Preţul tranzacţiei nu va fi făcut public.

"Suntem bucuroşi să anunţăm că MTV este al cincilea post de televiziune pe care îl avem pe teritoriul României", a declarat Michael Garin, CEO Central European Media Enterprises. "Operaţiunile desfăşurate în România demonstrează succesul strategiei noastre de dezvoltare. Planul nostru este de a continua să lansăm şi alte canale de nişă, în funcţie de oportunităţile care vor apărea pe parcurs", a mai spus el.

Bhavneet Singh, Managing Director şi Senior Vice President al MTVNI, a declarat, la rândul său: "Suntem încântaţi să anunţăm această tranzacţie, precum şi noua noastră relaţie cu CME şi Pro TV. Familia posturilor de televiziune marca PRO este lider pe piaţa media din România şi suntem încrezători că această colaborare va fi un pas important în dezvoltarea MTV România. MTV România este una dintre primele noastre staţii locale pe care le-am deschis în Europa Centrală şi de Est şi care s-a bucurat de un mare succes. Suntem nerăbdători ca, împreună cu Pro TV S.A, să oferim publicului nostru un conţinut şi mai dinamic, mai interesant, mai original, care să ne permită să fim în continuare deschizători de drumuri, nu numai la nivel de TV, dar şi la nivelul altor platforme multimedia".

De asemenea, Costi Mocanu, director executiv Pro TV S.A, le-a urat bun venit celor de la MTV în "familia televiziunilor Pro". "MTV România completează portofoliul nostru de posturi de televiziune, oferind un mix de targeturi şi mai atractiv pentru agenţiile de advertising şi clienţii lor", a declarat Costi Mocanu.

MTV România va emite 24 de ore din 24, având un conţinut adaptat în totalitate pieţei din România. Postul de televiziune îşi va păstra acelaşi target, difuzând în continuare cea mai bună muzică, atât pe plan local cât şi internaţional, dar şi programe dedicate tinerilor.

Lansat în 2002, MTV România are un reach de 10,5 milioane de telespectatori, oferind publicului atât variante autohtone ale unor producţii internaţionale de succes, cum sunt: Total Request Live, Hitlist România şi Dance Floor Chart, cât şi varianta originală a emisiunilor Pimp my Ride, Punk’d, Boiling Points şi Beavis and Butthead.

Departamentul de Dezvoltare al MTV Networks International este business-ul cu rata cea mai mare de creştere din cadrul companiei MTV Networks International. Acesta manageriază 22 de posturi de televiziune, 20 de website-uri, 2 canale de broadband şi 3 canale TV difuzate în reţeaua de telefonie mobilă.

MTV Networks International, deţinut de VIACOM Inc., include în portofoliul său brandurile: MTV, VH1, Nickelodeon, VIVA, Paramount Comedy, Game One, IFILM şi Comedy Central, având staţii locale în Rusia, Europa Centrală şi de Est, Asia Centrală şi Orientul Mijlociu.

Brandurile MTV Networks International ajung la 514 milioane de gospodării din 162 de ţări, sunt traduse în 33 de limbi, numărând în total 150 de posturi de televiziune autonome şi 291 de proprietăţi media digitale.

MTV Netwoks International are o gamă foarte variantă de business-uri: televiziune, media digitale, publishing, home video, radio, case de discuri, licenţiere & merchandising, precum şi două divizii de film: MTV Films şi Nickelodeon.

Central European Media Enterprises (CME) este cel mai mare trust media din Europa Centrala şi de Est. Compania are în portofoliu 15 canale de televiziune, în 6 ţări: TV Nova şi Galaxie Sport în Cehia, Pro TV, Pro TV Internaţional, Acasă, Pro Cinema şi Sport.ro în România, Tv Markiza în Slovacia, POP TV şi Kanal A în Slovenia, Studio 1+1, 1+1 International, Kino şi City în Ucraina şi Nova TV în Croaţia.

În prezent, staţiile CME au un reach de aproape 91 de milioane de oameni în întreaga Europă de Est, cu venituri din publicitate de aproape un miliard de dolari în 2005. CME este listată la NASDAQ şi la Prague Stock Exchange din Cehia.

Pro TV S.A face parte din grupul media CME şi are în portofoliu cinci posturi de televiziune: Pro TV - primul canal comercial din România, Acasă TV - canal dedicat publicului feminin, Pro Cinema - postul TV care se adresează tuturor cinefililor, Pro TV Internaţional - dedicat românilor de peste hotare, şi Sport.ro - canalul sportiv.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici