Mungiu, premiat în cadrul primei ediţii a IAA Excellence Awards

Regizorul Cristian Mungiu a fost desemnat drept "persoana care ne-a dat cele mai multe emoţii anul trecut", în cadrul IAA Excellence Awards, eveniment organizat de IAA România, aflat la prima ediţie, şi care îşi propune să premieze excelenţa în diverse domenii de activitate.

Urmărește
16 afișări
Imaginea articolului Mungiu, premiat în cadrul primei ediţii a IAA Excellence Awards

Mungiu, premiat în cadrul primei ediţii a IAA Excellence Awards (Imagine din arhiva Mediafax Foto)

Cristian Mungiu, regizorul filmului "4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile", a fost premiat pentru beneficiile de imagine aduse României prin succesul înregistrat de filmul său, care a obţinut numeroase premii internaţionale, între care un Palme d’Or la Festivalul de Film de la Cannes din 2007. Astfel, Mungiu a fost declarat de membrii conducerii International Advertising Association România (IAA) drept persoana care a provocat cele mai multe emoţii anul trecut, atrăgând atenţia comunităţii internaţioanele asupra României.

Prezent la festivitate, Cristian Mungiu a mulţumit pentru premiul acordat şi a declarat că şi industria de publicitate din România depinde, ca şi cea a cinematografiei, de gustul publicului şi de proiectele pe care oamenii din domeniu care au puterea de a le valida aleg să le finanţeze.

Deşi nu a fost prezent la ceremonie, lui Adrian Sârbu, director operaţional al CME, i-a fost acordat un premiu de excelenţă, juriul menţionând că distincţia reprezintă o recunoaştere a "liderului incontestabil al televiziunii din România prin capacitatea de a dezvolta branduri media puternice în ţară şi peste hotare".

Un alt premiu de excelenţă acordat de IAA a fost primit de Cătălin Tolontan, redactor-şef al Gazetei Sporturilor, "unul dintre cei mai verticali şi mai talentaţi jurnalişti care a decis să intre în blogosferă demonstrând că aceasta poate fi locul unor opinii agregate", potrivit board-ului IAA.

În cadrul galei, al cărei amfitrion a fost Ioan T. Morar, au fost premiate mai multe personalităţi care îşi desfăşoară activitatea în industriile de marketing şi comunicare şi care s-au făcut remarcate prin activităţile desfăşurate pe parcursul anului trecut.

Felix Tătaru a ţinut să comemoreze trei personalităţi care ar fi trebuit să primească premii de excelenţă în cadrul galei, dar care nu mai sunt printre noi: Ralu Filip, fostul preşedinte al CNA, Dan Moldovan (Pilu), Creative Director al Propaganda, şi fotograful Petrică Pavel.

Prima ediţie a premiilor IAA a reprezentat o întâlnire la vârf a elitelor în comunicare şi a fost deschisă de Felix Tătaru, preşedintele IAA, cu urarea simbolică "trăiască capra vecinului". "Ne-am propus ca, o dată pe an, să lăsăm la o parte rivalităţile şi să ne spunem chiar «bravo». Dăm aceste premii ca să răspundem unei nevoi, aceea a unei ierarhii de valori, legitimată de criteriile succes, performanţă, impact", a spus el.

Juriu care a decis candidaţii eligibili la gala excelenţei a fost format din senatul IAA, din care fac parte foşti preşedinţi ai organizaţiei şi a fost condus de Veronia Savanciuc.

IAA Excellence Awards sunt o iniţiativă pe termen lung a actualului Consiliu Director şi a Senatului IAA, care îşi propun să dea recunoaştere publică acelor persoane care, prin acţiunile lor în industria de marketing şi comunicare, au dovedit o prestaţie profesională şi etică la nivel de excelenţă, au creat un impact pozitiv şi au devenit exemple de urmat. Premiile de Excelenţă IAA au fost acordate pe baza nominalizărilor venite din partea oamenilor din industrie.

Anunţul privind organizarea premiilor IAA a fost făcut la adunarea anuală a IAA. La momentul respectiv, Felix Tătaru a remarcat că românii nu sunt capabili încă să îşi aprecieze propriile valori. "Ne propunem să promovăm valoarea şi să vedem lucrurile făcute de oameni şi companii, cu accentul pus pe oameni (...) Ne-am întrebat dacă realizând acest proiect adăugăm valoare industriei şi, pornind de la constatarea că există mulţi români care se bucură de recunoaştere în străinătate dar în ţară s-au pierdut în anonimat, am ajuns la concluzia că probabil, în România, nu există încă dioptrii care să permită recunoaşterea valorii. De aceea ne-am asumat răspunderea de a demara această iniţiativă, care va avea un singur criteriu - identificarea excelenţei", a declarat el.

Evenimentul este organizat de ARBO Events şi are ca sponsori Coca-Cola, Ursus şi Unilever, iar ca partenerti media: Radio Guerrilla, IQads, 24-FUN, Cotidianul şi Business Standard.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici