Music FM, cel mai nou radio din portofoliul ProFM, va fi lansat pe 1 februarie

Portofoliul ProFM se măreşte, de la 1 februarie, cu încă un post de radio, Music FM, dedicat în exclusivitate iubitorilor de hituri lansate în ultimii 30 de ani şi care va emite pe frecvenţa 103,8 FM, informează un comunicat remis MEDIAFAX.

Urmărește
31 afișări

Sub sloganul "Just Music", Music FM va aduce ascultătorilor săi, reprezentaţi în principal de targetul alcătuit din femei şi bărbaţi cu vârste cuprinse între 30 şi 50 de ani, muzică bună, neîntreruptă de numeroase buletine de ştiri şi informaţii de tot felul.

"Piaţa de radio din Bucureşti, deşi aglomerată, nu reuşeşte să ofere o alternativă tuturor iubitorilor de muzică. Majoritatea radiourilor s-au construit, muzical vorbind, de la ascultatorii vizaţi (pentru tineret) sau plecând de la un stil muzical (pentru rockeri) sau de la o stare de spirit (pentru romantici). Music FM pleacă de la muzicalitatea melodiilor, indiferent de anul apariţiei sau genul abordat. Pentru cei care nu consideră că muzica bună s-a făcut numai între anii X şi Y sau în stilul Z avem o veste bună: «Muzica bună se întoarce la radio», pe 103,8 FM la Music FM, din 1 februarie. Va fi un radio dedicat celor care iubesc muzica şi nu ţin să o clasifice pe genuri şi etape, un radio pentru iubitorii de refrene şi melodie fără o încărcătura excesivă de ştiri şi informaţie", declară Marius Dobre, director executiv ProFM, ProFM Dance şi Music FM.

În curând va fi lansat şi site-ul celui mai nou radio din familia ProFM, care va conţine inclusiv detalii legate de echipa de prezentatori şi de programele pe care Music FM le va oferi ascultătorilor săi pe 103,8 FM, în Bucureşti.

ProFM, cel mai longeviv post de radio comercial de pe piaţa românească, şi-a extins, din 12 septembrie 2010, aria de acoperire în întreaga ţară, fiind retransmis pe frecvenţa ocupată până atunci de semnalul InfoPro, câştigând noi teritorii de emitere pe lângă cele existente şi devenind radioul comercial al cărui semnal va avea cea mai mare acoperire din România.

La momentul respectiv, Costi Mocanu, General Director Pro TV S.A., a precizat că InfoPro nu dispare ca brand, ci va fi dedicat exclusiv segmentului de ştiri radio.

Înfiinţat pe 15 aprilie 1993, ProFM emite în România de 17 ani, timp în care a trecut de la "Star Station" prin "Propaganda", a spus publicului "Ascultă-ţi muzica" pentru că "Radio înseamnă ProFM", în prezent devenind un adevărat "The Hit Factory", cu cele mai ascultate piese şi cei mai în vogă artişti. ProFM face parte din Central European Media Enterprises (CME), cel mai mare trust media din Europa Centrală şi de Est.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici