Naşul TV, televiziunea lui Radu Moraru, se lansează vineri seară pe Romtelecom, AKTA şi Ines

Naşul TV se va lansa vineri, la ora 20.00, în reţelele Romtelecom, AKTA şi Ines, programul noii televiziuni urmând să debuteze cu Radu Moraru şi emisiunea care l-a consacrat.

Urmărește
1566 afișări
Imaginea articolului Naşul TV, televiziunea lui Radu Moraru, se lansează vineri seară pe Romtelecom, AKTA şi Ines

Naşul TV, televiziunea lui Radu Moraru, se lansează vineri seară pe Romtelecom, AKTA şi Ines (Imagine: Cristina Nichitus/Mediafax foto)

"Vom începe emisia diseară. Vor fi trei zile de direct cu căpitanul jucător (Radu Moraru şi emisiunea "Naşul", n.r.), perioadă în care echipa are timp să se încălzească", a declarat pentru MEDIAFAX Radu Moraru, acţionarul principal al televiziunii Naşul TV.

Începând de luni, pe Naşul TV va fi difuzată grila extinsă a televiziunii, a mai spus Radu Moraru.

În afară de emisiunea "Naşul", moderată de Radu Moraru, grila Naşul TV va include emisiuni precum: "Damen Tango" cu Alice Năstase şi Simona Catrina (de luni până vineri de la ora 17.00), "Sistemul" cu Adrian Moraru (de luni până joi, de la ora 18.00), "Pe urmele banilor" cu Alexandru Cristorian (de luni până joi, de la ora 19.30), "Cronica de noapte" cu Grigore Cartianu (de luni până joi, de la ora 22.30), "By Alexa" cu Alexa Ionescu (de luni până vineri, de la ora 00.00), "Privind înapoi cu mândrie" cu Ioana Reit şi Cristian Ţopescu (duminica, de la ora 16.00), potrivit informaţiilor postate pe site-ul lui Radu Moraru, nasul.tv.

La lansare, Naşul TV poate fi recepţionat de abonaţii reţelelor Romtelecom (DTH - Dolce, IPTV - Dolce Interactiv şi cablu - NextGen), AKTA (analog şi digital) şi reţeaua IPTV Ines, potrivit unui anunţ postat pe site-ul lui Radu Moraru.

Societatea Fire Breaking News SRL a primit, pe 14 decembrie 2011, o licenţă audiovizuală prin satelit de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), iar la momentul respectiv Radu Moraru şi echipa lui spuneau că îşi vor lansa propria televiziune, Naşul TV, în ianuarie 2012.

Radu Moraru a mai spus atunci că echipa televiziunii Naşul TV este aceeaşi care, în decembrie 2010, demara proiectul televiziunii 10 TV, lansată de compania de comunicaţii RCS&RDS. În acest sens, Radu Moraru a precizat că, în luna octombrie 2011, a fost închisă pe cale amiabilă colaborarea cu partenerul RCS&RDS. Pe 1 martie 2012, RCS&RDS a lansat televiziunea de ştiri Digi 24, care emite pe fosta licenţă a 10 TV.

În şedinţa din 22 martie 2012, CNA a acordat şi decizia de autorizare a Naşul TV, fapt care presupunea că televiziunea poate să înceapă să emită efectiv.

În aceeaşi şedinţă, Consiliul a luat la cunoştinţă faptul că acţionariatul societăţii Fire Breaking News SRL, care deţine licenţa Naşul TV, s-a modificat. Astfel, Radu Moraru a preluat 51,22% din acţiunile societăţii Fire Breaking News SRL, în timp ce Anda Blîndu şi Ioana - Lăcrămioara Reit (care iniţial deţineau câte 50% din acţiuni) au rămas cu câte 24,39% din acţiunile societăţii.

Investiţia iniţială în Naşul TV se ridică la circa 600.000 de euro, veniturile din publicitate atrase de noua televiziune în primul an de emisie fiind estimate la 800.000 de euro, potrivit afirmaţiilor lui Radu Moraru de la momentul primirii licenţei.

Intenţia lansării unei televiziuni proprii a fost anunţată anul trecut de Radu Moraru pe blogul www.nasul.tv, după ce realizatorul TV şi echipa lui s-au despărţit de compania de comunicaţii RCS&RDS. Pe blogul personal, Radu Moraru invita românii să devină membrii fondatori şi acţionari la o nouă televiziune independentă pe care realizatorul TV vrea să o lanseze.

După ce a primit licenţa de la CNA, Radu Moraru a declarat că intenţionează să facă "o societate pe acţiuni", asfel încât oamenii interesaţi să devină acţionari la televiziunea Naşul TV.

Ulterior, el a şi lansat pe blogul său o subscripţie publică, prin care oamenii pot cumpăra acţiuni la noua televiziune Naşul TV.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici