NBC Universal a confirmat că va investi o sumă de 200 de milioane de dolari în site-ul BuzzFeed

Compania de media americană NBCUniversal a confirmat recent că a decis să investească o sumă de 200 de milioane de dolari în site-ul american de ştiri şi divertisment BuzzFeed, această tranzacţie crescând valoarea platformei online la 1,5 miliarde de dolari, potrivit theguardian.com.

Urmărește
70 afișări
Imaginea articolului NBC Universal a confirmat că va investi o sumă de 200 de milioane de dolari în site-ul BuzzFeed

NBC Universal a confirmat că va investi o sumă de 200 de milioane de dolari în site-ul BuzzFeed (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Jonah Peretti, fondator şi director executiv al BuzzFeed, a declarat că prin acest parteneriat strategic NBCUniversal şi BuzzFeed îşi unesc forţele pentru "a construi viitorul ştirilor şi divertismentului".

De asemenea, BuzzFeed şi NBCUniversal vor lucra împreună pentru a acoperi evenimente de o mare importanţă, între care Jocurile Olimpice de la Rio de Janeiro, de anul viitor, pentru care NBC deţine drepturile de difuzare TV în SUA.

"BuzzFeed şi NBC Universal vor fi parteneri strategici şi au foarte multe să îşi ofere reciproc", a declarat Kenneth Lerer, preşedintele executiv al BuzzFeed. "Abia aşteptăm să colaborăm în privinţa conţinutului TV, a filmelor, a Jocurilor Olimpice şi să încheiem parteneriate cu agenţii de publicitate şi branduri", a mai spus acesta.

De cealaltă parte, reprezentanţii NBC Universal au spus că au fost atraşi de oportunitatea de a beneficia de audienţa foarte mare a BuzzFeed, un site care atrage în fiecare lună 200 de milioane de utilizatori unici, în timp ce clipurile publicate pe această platformă sunt vizualizate lunar de 1,5 miliarde de ori.

"(BuzzFeed, n.r.) atrage o audienţă masivă şi loială şi a dovedit că se numără printre cei mai creativi, populari şi influenţi jucători din new media", a declarat Steve Burke, directorul executiv al NBC Universal.

Confirmarea oficială a acestui parteneriat vine la aproximativ două săptămâni după ce presa internaţională a scris că NBC Universal intenţionează să facă o investiţie în site-ul BuzzFeed.

Pe de altă parte, NBCUniversal a investit recent o sumă de 200 de milioane de dolari şi în compania digitală Vox Media, care deţine, printre altele, site-ul de ştiri The Verge.

Aceste operaţiuni fac parte din efortul companiei NBCU de a se dezvolta în zona digitală, pentru a atrage noi audienţe.

Corporaţia Comcast, care are sediul central în Philadelphia, este cel mai mare furnizor de televiziune prin cablu din SUA.

Universal Networks International, divizia globală de televiziuni a NBCUniversal, este una dintre cele mai mari companii de divertisment din lume. Portofoliul său include brandurile Universal Channel, Syfy, E! Entertainment Television, 13th Street, DIVA, Studio Universal, Telemundo, The Style Network şi Golf Channel. Universal Networks International reprezintă şi televiziunea Movies 24 în Marea Britanie. De asemenea, NBCUniversal News Group operează televiziunile CNBC şi NBC News la nivel internaţional.

Universal Networks International este parte a NBCUniversal, o divizie a Comcast Corporation.

Universal Networks International este prezentă şi pe piaţa audiovizualului din România, prin intermediul televiziunilor Diva şi E! Entertainment.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici