- Home
- Cultură-Media
- WASHINGTON, (20.08.2015, 13:40)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
NBC Universal a confirmat că va investi o sumă de 200 de milioane de dolari în site-ul BuzzFeed
Compania de media americană NBCUniversal a confirmat recent că a decis să investească o sumă de 200 de milioane de dolari în site-ul american de ştiri şi divertisment BuzzFeed, această tranzacţie crescând valoarea platformei online la 1,5 miliarde de dolari, potrivit theguardian.com.
Urmărește
70 afișări
NBC Universal a confirmat că va investi o sumă de 200 de milioane de dolari în site-ul BuzzFeed (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Jonah Peretti, fondator şi director executiv al BuzzFeed, a declarat că prin acest parteneriat strategic NBCUniversal şi BuzzFeed îşi unesc forţele pentru "a construi viitorul ştirilor şi divertismentului".
De asemenea, BuzzFeed şi NBCUniversal vor lucra împreună pentru a acoperi evenimente de o mare importanţă, între care Jocurile Olimpice de la Rio de Janeiro, de anul viitor, pentru care NBC deţine drepturile de difuzare TV în SUA.
"BuzzFeed şi NBC Universal vor fi parteneri strategici şi au foarte multe să îşi ofere reciproc", a declarat Kenneth Lerer, preşedintele executiv al BuzzFeed. "Abia aşteptăm să colaborăm în privinţa conţinutului TV, a filmelor, a Jocurilor Olimpice şi să încheiem parteneriate cu agenţii de publicitate şi branduri", a mai spus acesta.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Trump îl numește pe Robert F. Kennedy Jr. în funcția de Secretar al Sănătății al SUA
-
S-a câştigat marele premiu de aproape 10 milioane de euro la Loto 6 din 49. Unde a fost jucat biletul câştigător
-
România cumpără rachete Mistral într-o achiziţie în comun cu alte state, cu bani de la UE, prin programul EDIRPA
-
Ford Otosan a oprit azi producţia la uzina de la Craiova din cauza Electrocentrale Craiova. Pierderi estimate la peste 40 mil. Euro
De cealaltă parte, reprezentanţii NBC Universal au spus că au fost atraşi de oportunitatea de a beneficia de audienţa foarte mare a BuzzFeed, un site care atrage în fiecare lună 200 de milioane de utilizatori unici, în timp ce clipurile publicate pe această platformă sunt vizualizate lunar de 1,5 miliarde de ori.
"(BuzzFeed, n.r.) atrage o audienţă masivă şi loială şi a dovedit că se numără printre cei mai creativi, populari şi influenţi jucători din new media", a declarat Steve Burke, directorul executiv al NBC Universal.
Confirmarea oficială a acestui parteneriat vine la aproximativ două săptămâni după ce presa internaţională a scris că NBC Universal intenţionează să facă o investiţie în site-ul BuzzFeed.
Pe de altă parte, NBCUniversal a investit recent o sumă de 200 de milioane de dolari şi în compania digitală Vox Media, care deţine, printre altele, site-ul de ştiri The Verge.
Aceste operaţiuni fac parte din efortul companiei NBCU de a se dezvolta în zona digitală, pentru a atrage noi audienţe.
Corporaţia Comcast, care are sediul central în Philadelphia, este cel mai mare furnizor de televiziune prin cablu din SUA.
Universal Networks International, divizia globală de televiziuni a NBCUniversal, este una dintre cele mai mari companii de divertisment din lume. Portofoliul său include brandurile Universal Channel, Syfy, E! Entertainment Television, 13th Street, DIVA, Studio Universal, Telemundo, The Style Network şi Golf Channel. Universal Networks International reprezintă şi televiziunea Movies 24 în Marea Britanie. De asemenea, NBCUniversal News Group operează televiziunile CNBC şi NBC News la nivel internaţional.
Universal Networks International este parte a NBCUniversal, o divizie a Comcast Corporation.
Universal Networks International este prezentă şi pe piaţa audiovizualului din România, prin intermediul televiziunilor Diva şi E! Entertainment.
Citește pe alephnews.ro: Ce va face Musk în noua funcție la „Departamentul de eficiență guvernamentală”?
Citește pe www.zf.ro: Piaţa muncii dă în clocot: Încă un domeniu a fost cucerit de inteligenţa artificială
Citește pe www.zf.ro: Black Friday sparge toate recordurile. Sute de milioane de lei până la această oră
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Mark Zuckerberg a înregistrat propria sa versiune a piesei rap „Get Low” alături de starul american T-Pain
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Copiii Adrianei Bahmuțeanu nu vor să o vadă! Ce a descoperit Protecția Copilului în telefoanele micuților
CANCAN.RO
Cine este și cu ce se ocupă Mihaela, văduva lui Silviu Prigoană. Are trei copii și s-a mutat de la Sibiu la București pentru omul de afaceri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:58
-
ieri, 22:46