În 2016, Benito Antonio Martínez Ocasio, cunoscut sub pseudonimul “Bad Bunny”, vindea legume la un supermaket. Tot atunci, Bad Bunny a încărcat o melodie pe SoundCloud. Astfel, piesa “Diles” a strâns peste 1 milion de ascultări şi a atras atenţia unor producători cunoscuţi.
Doi ani mai târziu, în 2018, Bad Bunny a cântat alături de celebra rapperiţă Cardi B, iar anul acesta, a cântat alături de Shakira şi Jennifer Lopez în pauza Super Bowl, la jumătatea meciului dintre San Francisco 49ers şi Kansas City Chiefs.
În luna martie a acestui an, Bad Bunny i-a detronat pe Justin Bieber şi pe Elton John, după ce cântâreţul latin a fost cel mai căutat nume pe Spotify, cel mai mare serviciu muzical la nivel mondial, pentru care abonaţii trebuie să plătească.
Bad Bunny fost, de asemenea, al treilea cel mai popular muzician pe Instagram, potrivit CrowdTangle.
În noiembrie 2018, Spotify a numit Mexicul noua capitală muzicală a lumii, deoarece are mai mulţi utilizatori acolo decât în orice alt oraş.
Evoluţia rapidă a lui Bad Bunny în industria muzicală arată puterea celebrităţilor muzicale în era digitală, unde reţelele online şi de streaming au făcut mai uşoară decât niciodată lansarea în muzică, transmite Bloomberg.
Acesta este motivul pentru care Bloomberg lansează noul clasament lunar care măsoară ascensiunea sau regresul celor mai solicitaţi muzicieni din lume.
Astfel, în fiecare lună, Bloomberg va publica o listă cu cei mai importanţi 25 de artişti pop din lume. Criteriile după care aceasta listă va fi realizată sunt vânzările de bilete, numărul de albume vândute, prezenţa pe Instagram, Spotify şi Youtube.
FOTO: Instagram/Bad Bunny