New York Times a avut pierderi de zeci de milioane de dolari în trimestrul al treilea

New York Times Company a raportat, pentru trimestrul al treilea al anului, pierderi în valoare de 35,6 milioane de dolari, în condiţiile în care veniturile atrase din publicitatea în ziare au scăzut cu 30%, informează site-ul New York Times.

Urmărește
17 afișări
Imaginea articolului New York Times a avut pierderi de zeci de milioane de dolari în trimestrul al treilea

New York Times a avut pierderi de zeci de milioane de dolari în trimestrul al treilea (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Compania estimează că îşi va reduce costurile anul acesta cu 475 de milioane de dolari şi apreciază că scăderea publicităţii se va diminua în ultimul trimestru al anului. Aceste informaţii au fost date publicităţii la câteva zile după ce compania a anunţat concedierea a 100 de membri ai redacţiei The New York Times până la finele anului.

În cadrul New York Times Media Group, din care fac parte The Times şi The International Herald Tribune, veniturile au ajuns la 175,2 milioane de dolari în trimestrul al treilea, în timp ce veniturile din publicitate au scăzut la 164,5 milioane de dolari.

The Times Company a avut o scădere mai mică a veniturilor comparativ cu restul publisherilor importanţi, după creşterea veniturilor din distribuţie cu 6,7%, după majorarea preţului pe exemplar al The Times şi The Globe. Veniturile totale ale companiei au scăzut cu 14,3%, la 570,6 milioane de dolari.

Veniturile din publicitate ale News Media Group, parte a New York Times Company care include toate ziarele, au scăzut cu 29,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Cel mai mare declin al investiţiilor în publicitate s-a înregistrat în cazul serviciilor financiare, în condiţiile în care principalele bănci, fonduri de investiţii, companii de credit şi asigurări şi-au redus cheltuielile, potrivit lui Janet L. Robinson, preşedinte şi Chief Executive al the Times Company.

Şi veniturile din publicitate online au scăzut, cu 7,2%, la 78,9 milioane de dolari. Scăderea veniturilor din publicitate online ale companiei a intervenit în pofida unei creşteri de 7,2% a veniturilor About Group, care deţine About.com, şi a unui declin de 18,5 % a publicităţii digitale atrase de News Media Group.

Compania şi-a redus costurile operaţionale cu 22,4%, la 525,1 milioane de dolari, şi şi-a redus datoriile la 910 milioane de dolari.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici