Acţiunea de acoperire a coloanelor a demarat pe 22 iunie şi s-a încheiat pe 24 iunie. În total, 35 de staţii Metrorex afişează materialele publicitare, printre care Piaţa Romană, Piaţa Unirii, Eroilor şi Universitate. Fruntaşe la capitolul numărului de afişe sunt staţiile Timpuri Noi, cu 16 exemplare, şi Mihai Bravu, Aurel Vlaicu, Nicolae Grigorescu, Republica, Basarab, Păcii, Anghel Saligny şi Nicolae Teclu, fiecare cu 8 afişe.
Acţiunea inedită a fost realizată cu sprijinul Spectacular Group of Companies, partener al Festivalului Internaţional „George Enescu”. Spectacular Group of Companies este una dintre cele mai importante firme de publicitate din România, specializată în publicitatea Outdoor (cunoscută şi ca Out-of-home advertising – OOH).
Cea de-a 20-a ediţie a Festivalului Internaţional „George Enescu” are loc între 1 şi 25 septembrie, în Bucureşti, dar şi în Cluj-Napoca, Sibiu şi Timişoara.
Festivalul „George Enescu” este coordonat de Artexim, societate din subordinea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, sub direcţia lui Mihai Constantinescu, în timp ce preşedintele şi directorul artistic al evenimentului este Ioan Holender. La organizarea festivalului vor contribui Primăria Municipiului Bucureşti, Institutul Cultural Român, Societatea Română de Televiziune şi Societatea Română de Radiodifuziune.
Festivalul „George Enescu”, care are loc o dată la doi ani, a fost înfiinţat în 1958 ca semn al recunoaşterii geniului enescian, pentru a omagia astfel viaţa şi creaţia marelui compozitor român. Primele ediţii ale acestui festival şi concurs au reunit nume sonore ale vieţii muzicale internaţionale ale acelei vremi, printre care s-au numărat Yehudi Menuhin, David Oistrach, Sviatoslav Richter şi Herbert von Karajan.