Noaptea Devoratorilor de Publicitate începe cu un concert Vama

Noaptea Devoratorilor de Publicitate de la Bucureşti, organizată la Sala Polivalentă, unde pasionaţii de reclamă au posibilitatea să vizioneze zeci de spoturi, vineri seară, va debuta cu un concert al trupei Vama.

Urmărește
139 afișări
Imaginea articolului Noaptea Devoratorilor de Publicitate începe cu un concert Vama

Noaptea Devoratorilor de Publicitate începe cu un concert Vama

Producătorul general al evenimentului este Dan Chişu, organizatorul fiind Zero Events.

Potrivit Ralucăi Răsădean, reprezentantul Zero Events, costurile evenimentului se ridică la 80.000-100.000 de euro. Ea a declarat pentru MEDIAFAX că spoturile de la ediţia de anul acesta a Nopţii Devoratorilor de Publicitate vor rula simultan pe patru ecrane de mari dimensiuni, scena urmând să fie amenajată în centrul sălii.

Anul acesta, potrivit organizatorilor, Noaptea Devoratorilor înseamnă cinci ore şi 30 de minute de reclame din 54 de ţări, inclusiv din Mongolia, Irak şi regiunea Guarani din India.

Organizatorii menţionează că, în ceea ce priveşte reclamele difuzate, nu există restricţii, în cadrul evenimentului urmând să fie prezentate spoturi la ţigări, alcool şi pe subiecte care au legătură cu relaţiile sexuale.

În programul serii figurează spotul "Gorila" pentru Cadbury, robotul dansator de la Citroen, remake-ul reclamei "Wazzup" a Budweiser.

În plus, va exista o selecţie de spoturi marca Cinematheque JM Boursicot, care au protagonişti de marcă între care Omar Sharif, John Travolta, Paul Newman, Kim Basinger, Brad Pitt, Dustin Hoffman, Antonio Banderas, John Cleese, Mickey Rooney, Brigitte Bardot, Charlie Chaplin, Jackie Chan, Val Kilmer, Hugh Laurie, Gérard Depardieu, Uma Thurman, Brad Pitt, Leonardo DiCaprio, Richard Gere, Mélanie Griffith sau Bob Hope.

Vor mai rula reclame cu Clive Owen, realizată pentru BMW, cu Bill Gates şi Jerry Seinfield pentru Microsoft. Evenimentul va mai prezenta şi un "Best of" cu spoturi din campanii umanitare, un scurtmetraj regizat de Martin Scorsese pentru Freiexnet.

Dan Chişu a declarat pentru MEDIAFAX că ediţia de anul acesta va însemna circa opt ore, inclusiv o pauză de două ore, în care fanii de reclame vor putea să îşi alimenteze pasiunea.

Dintre noutăţile de anul acesta, Chişu a menţionat reclamele cu actori hollywoodieni de renume, remake-ul "Wazzup" şi retrospectiva spoturilor Citroen. Dan Chişu a mai spus că, în cadrul evenimentelor, vor fi difuzate şi reclame din ţări care nu sunt extrem de cunoscute pe harta internaţională a publicităţii.

Noaptea Devoratorilor de Publicitate, un spectacol de Jean Marie Boursicot, începe la ora 20.00 şi are loc la Sala Polivalentă, accesul fiind permis numai persoanelor cu vârste de peste 18 ani.

Preţul unui bilet la Noaptea Devoratorilor de Publicitate este de 25 de lei.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici