Noi televiziuni de muzică în România: Concert.tv, The Karaoke Channel şi Music Choice vor fi lansate în curând

Televiziunile Concert.tv, The Karaoke Channel şi Music Choice vor fi lansate în România, unde sunt distribuite de compania Chello Central Europe, a declarat pentru MEDIAFAX Anda Mânza, Country Manager Chello Central Europe România, prezentă la Convenţia de Comunicaţii prin Cablu de la Bucureşti.

Urmărește
976 afișări
Imaginea articolului Noi televiziuni de muzică în România: Concert.tv, The Karaoke Channel şi Music Choice vor fi lansate în curând

Noi televiziuni de muzică în România: Concert.tv, The Karaoke Channel şi Music Choice vor fi lansate în curând (Imagine: Claudia Veja/Mediafax foto)

Cele trei televiziuni sunt operate de compania canadiană Stingray Digital Media Group, care are sediul central în Montreal, Quebec.

Televiziunea Music Choice s-a lansat în 1993 şi difuzează 24 de ore pe zi, şapte zile pe săptămână, muzică internaţională de genuri diferite: retro, pop, clasic, rock etc. Music Choice are în prezent 40 de milioane de abonaţi (TV şi internet).

"Pentru Music Choice sunt mai multe variante. Este şi o variantă pentru partea de online, în care practic îţi faci playlist-ul, dar şi o variantă care oferă chiar 40 de canale de radio tematice", a explicat Anda Mânza.

Concert.tv oferă servicii on demand dedicate muzicii live şi concertelor. Televiziunea s-a lansat în septembrie 2003 şi este în prezent disponibilă în peste 30 de milioane de gospodării, în special din America de Nord. În grila televiziunii se regăsesc concerte ale unor trupe şi artişti precum Black Eyed Peas, Norah Jones, Garth Brooks, Kanye West, Santana, The Rolling Stones, ZZ Top, Phil Collins, Tupac, Eminem, Johnny Cash, Usher etc.

Pe de altă parte, The Karaoke Channel este cel mai vast catalog licenţiat din lume cu muzică de karaoke. Televiziunea deţine cele mai mari vânzări de muzică pentru karaoke de pe iTunes şi este situată în top 3 servicii de muzică on demand din America de Nord, fiind disponibil în peste 50 de milioane de gospodării din toată lumea. În prezent, The Karaoke Channel livrează peste 18.000 de melodii pentru karaoke, în limbile engleză, franceză, spaniolă, germană şi italiană, din toate genurile muzicale.

Cele trei televiziuni sunt distribuite pe piaţa audiovizualului românesc de biroul din România al Chello Centrale Europe, condus de Anda Mânza.

Chello Central Europe este proprietarul unor branduri cunoscute de conţinut în Europa Centrală. Portofoliul curent de televiziuni din România include şi Minimax, Romantica, TV Paprika, MGM, Jim Jam, Sport 1, Sport M, Fine Living Network (care se va rebrandui în Fine Living), Extreme Sports Channel, Zone Reality (care va trece în curând printr-o îmbunătăţire a conţinutului şi ulterior şi printr-o modificare a logoului), Outdoor Channel, Food Network, Bloomberg, CCTV News, Mediaset, daring!TV, Hustler TV şi Blue Hustler.

Chello Central Europe este parte din Chellomedia, divizia europeană de conţinut a Liberty Global, Inc. Chellomedia îşi desfăşoară activitatea la nivel global prin intermediul companiei Chello Zone, pe care o deţine în totalitate.

Cea de-a 16-a ediţie a Convenţiei de Comunicaţii prin Cablu - singurul târg românesc de televiziune şi echipamente destinate comunicaţiilor prin cablu - a debutat marţi şi continuă miercuri, la Hotelul Marriott din Bucureşti, în organizarea Asociaţiei de Comunicaţii prin Cablu (ACC).

ACC este organizaţia profesională a distribuitorilor de programe TV prin cablu şi satelit din România, care reprezintă interesele principalelor companii din domeniu, ce deservesc peste 80% din piaţa locală. ACC este condusă de un Consiliu Director format din reprezentanţii RCS & RDS, UPC România şi Telemach, preşedintele acesteia fiind Radu Petric.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici