Prima pagină » Cultură-Media » Cum arată utilizatorul român de internet la 45, 30 şi 15 ani

Cum arată utilizatorul român de internet la 45, 30 şi 15 ani

Românul cu conexiune la internet aparţine fie generaţiei Decreţei, fie generaţiei iPod, susţin consultanţii în marketing şi publicitate online. Astfel, Doru Panaitescu, trainer, face un profil al consumatorul român de internet, pe trei categorii de vârstă: cea de 45, cea de 30 şi cea de 15 ani.
Cum arată utilizatorul român de internet la 45, 30 şi 15 ani

Utilizatorul de 45 de ani, născut în 1965, face parte din generaţia Dallas, cea a Decreţeilor. El şi-a petrecut adolescenţa cu un televizor alb-negru, cu pickup, magnetofon, telefon cu disc, iar primul contact cu internetul l-a avut în urmă cu 15 ani. Pentru el, netul şi media sociale pot fi un mister. Astăzi, foloseşte Google doar când este silit, are sub 200 de contacte în telefon şi este înregistrat pe LinkedIn. Accidental foloseşte Facebook şi Twitter, iar la birou are reţea wireless.

Navigatorul român de 30 de ani, născut în 1980, aparţine generaţiei MTV. Şi-a petrecut adolescenţa în faţa unui televizor color. A ştiut ce-nseamnă casetofonul, walkman-ul şi telefonul cu taste, iar primul contact cu internetul l-a avut în urmă cu 10 – 15 ani. Internetul este un mediu de lucru uzual pentru acest tip de utilizator. Astăzi Google-ul i-a devenit carte de căpătâi, are între 200 şi 600 de contacte în telefon, conturi active pe Facebook, Twitter, LinkedIn, You Tube, chiar şi Hi5 şi reţea wireless oriunde: la birou, acasă, în oraş.

Citeşte mai multe despre cum arată utilizatorul român de internet pe www.gandul.info