Noul logo Google - imaginea de după petrecerea de Revelion

Motorul de căutare Google a revenit în această imagine cu logo-ul care marchează trecerea în noul an şi care este o reluare a celui de pe 31 decembrie, numai că, de această dată, încăperea arată ca la finalul unei petreceri.

Urmărește
1773 afișări
Imaginea articolului Noul logo Google - imaginea de după petrecerea de Revelion

Noul logo Google - imaginea de după petrecerea de Revelion

Dacă în Google doodle-ul din prag de An Nou personaje principale erau aniversaţii anului 2012, în logo-ul din prima zi a anului 2013 singurii au rămas doar literele care formează numele motorului de căutare şi care fac curăţenie după petrecere. În imagine mai pot fi văzute panglica pe care este scris anul 2013 şi masa pe care au rămas doar resturi ale petrecerii de Revelion.

Astfel, din imagine lipsesc de această dată logo-urile folosite în timpul Jocurilor Olimpice de la Londra, dar a rămas fermoarul interactiv prin care au fost marcaţi cei 132 de ani de la naşterea lui Gideon Sundback, precum şi celelalte imagini din "ferestrele" camerei Google, acum luminate.

Printre evenimentele sau personalităţile pe care Google le-a celebrat prin logo-uri speciale în 2012 se află: 161 de ani de la prima publicare a romanului "Moby Dick", 165 de ani de la naşterea lui Bram Stoker, creatorulul romanului "Dracula", 115 ani de la naşterea aviatoarei Amelia Earhart, a 14-a aniversare a Google, 200 de ani de la naşterea scriitorului Charles Dickens, 172 de la naşterea pictorului Auguste Rodin, Ziua Pământului şi 46 de ani de la prima difuzare a seriei "Star Trek".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici