Astfel, în intervalul 18.00 – 18.59, atunci când a fost difuzată emisiunea, Pro TV a fost lider de audienţă şi a obţinut, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 5,9 puncte de rating şi 18,2% cotă de piaţă. Prima TV, clasată pe locul al doilea, avea 3,5 puncte de rating şi 10,8% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 nu reuşea să intre în topul celor mai urmărite cinci posturi de televiziune.
Nici pe publicul din mediul urban, Pro TV nu s-a lăsat mai prejos şi a înregistrat un rating de 5,4 puncte şi 14,1 procente din cota de piaţă, iar Acasă, clasată pe locul al doilea, avea 3,3 puncte de rating şi 8,7% cotă de piaţă. Antena 1, ocupanta locului al patrulea, avea 2,4 puncte de rating şi 6,2% din cota de piaţă.
În minutul de aur al emisiunii, 18.58, peste 1.500.000 de telespectatori de la nivelul întregii ţări au spus „România, te iubesc!”, iar pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani Pro TV înregistra nu mai puţin de 9,8 puncte de rating şi 29,4% cotă de piaţă.