Numărul utilizatorilor reţelelor sociale este în creştere

Publicat: 04 08. 2014, 15:35
Actualizat: 03 04. 2019, 07:48

Cea mai recentă livrare SATI – 19 -, care a fost transmisă luni de BRAT membrilor săi, corespunde perioadei 1 martie – 31 mai.

Alte tendinţe remarcate pentru perioada măsurată sunt scăderea uşoară, dar continuă, a utilizării serviciilor de mesagerie instant.

De asemenea, după perioada sărbătorilor, măsurată în livrarea anterioară, a revenit interesul utilizatorilor pentru ştiri. Se remarcă, de asemenea, o creştere a intenţiei de achiziţionare de asigurări pentru casă sau maşină.

Totodată, potrivit comunicatului, BRAT a început să livreze informaţii legate de limba vorbită de utilizatorii de internet. Astfel, peste 94% dintre ei sunt vorbitori nativi de română, în timp ce 3,5% sunt vorbitori de maghiară. Alte limbi folosite de aceştia sunt germana, rusa şi romani.

Livrarea SATI 19, corespunzătoare perioadei de măsurare 1 martie – 31 mai, cuprinde rezultate de audienţă pentru un număr de 155 de site-uri.

Cu această ocazie, pentru prima dată, BRAT a livrat rezultate de audienţă SATI pentru: www.kfetele.ro şi www.pressalert.ro.

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor).

Studiul de Audienţă şi Trafic de Internet (SATI) este realizat de BRAT şi reprezintă singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea şi evaluarea performanţelor în mediul virtual.

SATI a fost lansat în urmă cu şapte ani şi oferă date despre peste 300 de site-uri şi de mobisite-uri, în urma unui sistem complex de cercetare online care reuneşte cinci componente: trafic, audienţă şi caracteristici sociodemografice, streaming, mobisites şi mobile in-app şi monitorizare de publicitate (MIPO).