NYTimes Co. ia în calcul introducerea abonamentelor pentru site-urile publicaţiilor sale

The New York Times Co. ia în calcul introducerea de abonamente pentru conţinuturile de pe site-ul New York Times şi de pe paginile electronice a celorlalte ziare ale sale, informează Mediabuyerplanner.com

Urmărește
14 afișări
Imaginea articolului NYTimes Co. ia în calcul introducerea abonamentelor pentru site-urile publicaţiilor sale

NYTimes Co. ia în calcul introducerea abonamentelor pentru site-urile publicaţiilor sale (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Varianta introducerii de abonamente pentru conţinuturile de pe site-urile publicaţiilor companiei a fost sugerată acţionarilor de preşedintele companiei, Arthur Sulzberger Jr., în cadrul adunării generale anuale a companiei.

Compania intenţionează "să analizeze serios mai multe variante de abonament, achiziţie şi modele de microplăţi", a spus Sulzberger, care a adăugat că publicitatea va rămâne în continuare un element important în cadrul veniturilor companiei. "Credem că modelul publicitar pe care l-am utilizat pe NYTimes.com a generat mai multe venituri decât marea majoritate a altor organizaţii, inclusiv a unora care sunt mai mari decât pagina noastră electronică", a spus el.

Sulzberger a mai spus că grupul este determinat să genereze mai multă valoare pentru acţionari.

Veniturile din publicitate ale companiei au scăzut cu circa 124 de milioane de dolari în primul trimestru din 2009, cele din internet scăzând şi ele cu 8%, adică cu 3,6 milioane de dolari.

Ziarele din Statele Unite trebuie să facă faţă scăderii veniturilor din publicitate, în condiţiile în care advertiserii şi-au reorientat bugetele de advertising către internet. Recesiunea a afectat ziarele mai mult decât a afectat majoritatea media, cu excepţia radiourilor. Zenith Optimedia estimează că publicitatea în ziare va scădea cu 12% în 2009.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici